GreekRussian (CIS)
Επιστολές Πάυλου - Α' Προς Κορινθίους (Κεφαλαιον 13)

Τὸ μεγαλύτερο χάρισμα εἶναι ἡ ἀγάπη

1 Ἐὰν μιλῶ τὰς γλώσσας τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, ἔγινα χαλκὸς ποὺ δίνει ἤχους ἢ κύμβαλον ποὺ βγάζει κρότους.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω χάρισμα προφητείας καὶ γνωρίζω ὅλα τὰ μυστήρια καὶ ὅλην τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω ὅλην τὴν πίστιν, ὥστε νὰ μεταθέτω βουνά, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, δὲν εἶμαι τίποτε.

3 Καὶ ἐὰν μοιράσω σὲ ἐλεημοσύνες ὅλην μου τὴν περιουσίαν, καὶ ἐὰν παραδώσω τὸ σῶμά μου διὰ νὰ καῇ, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, καμμίαν ὠφέλειαν δὲν ἔχω.

4 Ἡ ἀγάπη εἶναι μακρόθυμη, εἶναι γεμάτη ἀπὸ εὐμένειαν, ἡ ἀγάπη δὲν εἶναι ζηλότυπη, ἡ ἀγάπη δὲν καυχᾶται, δὲν εἶναι ὑπερήφανη,

5 δὲν κάνει ἀσχήμιες, δὲν ζητεῖ τὸ συμφέρον της, δὲν ἐρεθίζεται, δὲν λογαριάζει τὸ κακόν,

6 δὲν χαίρει διὰ τὸ κακόν, ἀλλὰ συγχαίρει εἰς τὴν ἀλήθειαν,

7 ὅλα τὰ ἀνέχεται, ὅλα τὰ πιστεύει, ἐλπίζει γιὰ τὸ κάθε τι, ὑπομένει τὸ κάθε τι.

8 Ἡ ἀγάπη ποτὲ δὲν θὰ παύσῃ νὰ ὑπάρχῃ. Ἐὰν εἶναι προφητεῖαι, θὰ καταργηθοῦν· ἐὰν εἶναι γλῶσσαι, θὰ παύσουν· ἐὰν εἶναι γνῶσις, θὰ καταργηθῇ.

9 Διότι μερικὴν γνῶσιν ἔχομεν καὶ μερικὴν προφητείαν.

10 Ἀλλ’ ὅταν ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ μερικὸν θὰ καταργηθῇ.

11 Ὅταν ἤμουν νήπιον, ἐμιλοῦσα σὰν νήπιον, ἐσκεπτόμουν σὰν νήπιον, ἐσυλλογιζόμουν σὰν νήπιον. Ὅταν ἔγινα ἄνδρας, κατήργησα τοὺς νηπιακοὺς τρόπους.

12 Τώρα βλέπομεν σὰν σὲ καθρέφτη ἀμυδρῶς, τότε ὅμως θὰ βλέπωμεν πρόσωπον πρὸς πρόσωπον. Τώρα γνωρίζω μερικῶς, ἀλλὰ τότε θὰ ἔχω πλήρη γνῶσιν, ὅπως εἶναι καὶ ἡ γνῶσις τοῦ Θεοῦ δι’ ἐμέ.

13 Ὥστε αὐτὰ τὰ τρία μένουν: πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη· μεγαλύτερη ὅμως ἀπὸ αὐτὰ εἶναι ἡ ἀγάπη.

Το αρχαίο κείμενο

1 Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι.

3 Καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι.

4 Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται,

5 οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν,

6 οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ·

7 πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει.

8 Ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. εἴτε δὲ προφητεῖαι, καταργηθήσονται· εἴτε γλῶσσαι, παύσονται· εἴτε γνῶσις, καταργηθήσεται.

9 Ἐκ μέρους δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν·

10 ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται.

11 Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου.

12 Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην.

13 Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.

Για εβδομαδιαία ενημέρωση με τα κυριότερα θέματα:

Αγία Γραφή

Καινή Διαθήκη
Τετάρτη
22
Δεκεμβρίου
Ανατ.: 07.50
Δύση: 17.01
Πανσέληνος
Αναστασίας της φαρμακολυτρίας, Χρυσογόνου και Θεοδότης των μαρτ.
1867
Ο οπλαρχηγός Γογονής εξοντώνει την οπισθοφυλακή του Χουσεΐν Αβνή πασά, κοντά στον Φρε Χανίων.
1940
Ο Ελληνικός Στρατός εισέρχεται απελευθερωτής στη Χειμάρρα της Β. Ηπείρου.
Το υποβρύχιο "Παπανικολής" βυθίζει το ιταλικό πετρελαιοφόρο "Αντουανέτα", έξω από τον Αυλώνα.
Πότε πιστεύετε ότι θα εμφανιστεί ο αντίχριστος;
 
Η εκπαίδευση των νέων σε Ελλάδα και Τουρκία
Προπαγάνδα

Ελλάδα

Τα άθεα γράμματα υφαίνουνε το σάβανο του Γένους μας

Έχω σε πολλά κείμενα ασχοληθεί με τα βιβλία γλώσσας του δημοτικού σχολείου, τα απελέκητα «περιοδικά ποικίλης ύλης», όπως πρέπει να ονομαστούν. Εδώ και λίγο καιρό στρώθηκα και μελέτησα τα γλωσσικά βιβλία του Γυμνασίου.
Σε κάθε τάξη, πλην των αρχαίων Ελληνικών διανέμονται στους μαθητές τρία εγχειρίδια.

Ένα βιβλίο «Νεοελληνικής Γλώσσας», συνοδευόμενο από το «Τετράδιο Εργασιών» και ένα τρίτο που τιτλοφορείται «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας».

Επιπροσθέτως παρέχεται και μια «Ιστορία Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» κοινή και για τις τρεις τάξεις....

Πρώτα παραθέτω το συμπέρασμα και κατόπιν η τεκμηρίωσή του :

Αν τα βιβλία του δημοτικού συνιστούν άχρωμα, άγευστα και άοσμα περιοδικά, προπαιδεία καταναλωτισμού και αμορφωσιάς, του Γυμνασίου προετοιμάζουν και εκπαιδεύουν τον αυριανό ανθέλληνα και εκκλησιομάχο. Θα τα αποκαλούσα, χωρίς φόβο και πάθος, εγχειρίδια γενιτσαρισμού. ( Εξαιρετική κριτική άσκησε στα βιβλία του Γυμνασίου η συνάδελφος, φιλόλογος και θεολόγος κ. Ευδοξία Αυγουστίνου).

Στο παρόν άρθρο θα καταπιαστώ μ’ ένα μόνο «βιβλίο», την «Νεοελληνική Γλώσσα» Γ΄ Γυμνασίου.

Να έχουμε πάντοτε υπ’ όψιν ότι τα νυν σχολικά βιβλία χρηματοδοτούνται κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και 25% από εθνικούς πόρους («εθνικοί πόροι»; τι είναι αυτό; τρώγεται;).

Ανάδοχος συγγραφέας, ο «νονός», είναι το «ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ», εκδοτικός οίκος, ο οποίος μαζί με τον «ΠΑΤΑΚΗ», εξέδωσαν τα πανάκριβα βοηθήματα, πριν ακόμα φτάσουν τα μαθητικά βιβλία στα σχολεία. (Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για εισαγγελείς).

Αρχίζω το ξεφύλλισμα του βιβλίου. Παραθέτω τους τίτλους των ενοτήτων.

1η. Η Ελλάδα στον κόσμο. 2η. Γλώσσα – Γλώσσες και πολιτισμοί του κόσμου. 3η. Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί. 4η. Ενωμένη Ευρώπη και Ευρωπαίοι πολίτες. 5η. Ειρήνη – Πόλεμος. 6η. Ενεργοί πολίτες για την υπεράσπιση οικουμενικών αξιών. 7η. Τέχνη: Μια γλώσσα για όλους, σε όλες τις εποχές. 8η. Μπροστά στο μέλλον.

Από τους τίτλους διαπιστώνουμε ότι μάλλον πρόκειται για κομματικό φυλλάδιο της προοδοαριστεράς, παρά για σχολικό βιβλίο. Εισερχόμαστε στα ενδότερα του νεοταξικού κουρελουργήματος.

Σελίδα 10. Ποίημα του Οδ. Ελύτη, όχι βέβαια από το «άσμα ηρωικό και πένθιμο» ούτε από το «Άξιον Εστί», αλλά κάποιο που τιτλοφορείται «η Alfa Romeo».

Ο ηρωισμός είναι «μικροαστική προκατάληψη» και «είναι μεγάλη ανάγκη να βρεθούν τρόποι, ώστε να απαλλαγεί ο κόσμος από τη βάρβαρη αξία του ηρωισμού», όπως δηλώνει η αρχηγέτης του γραικυλισμού Άννα Φραγκουδάκη.

Σελ.11. Κείμενο με τίτλο: «Η ελληνική κοινωνία αλλάζει», συγγραφέας Χριστίνα Κουλούρη, της γνωστής πολυπολιτισμικής συμμωρίας (= συν+μωρίας). Το γνωστό αξιολύπητο παραλήρημα περί αφομοίωσης και συνύπαρξης «διαφορετικών εθνοπολιτισμικών ομάδων» και λοιπές αερογεμείς φυσαλίδες. Διαβάζοντας την 3η ενότητα, έχεις την εντύπωση ότι γράφτηκε για ανθρώπους που βαρύνονται με ρατσιστικά εγκλήματα.

Σελ. 46. «Ο ρατσισμός όπως τον εξήγησα στην κόρη μου».

Σελ. 50. Ερωτήσεις του τύπου «υπάρχει σήμερα ρατσισμός στην Ελλάδα;».

Σελ. 52. «Πολυεθνικές τάξεις στο σχολείο», του Π. Τσίμα, του γνωστού μεγαλοδημοσιογράφου του ΔΟΛ.

Σελ. 54. Ερωτηματολόγιο στο οποίο οι μαθητές καλούνται να αποδείξουν τα αντιρατσιστικά τους αισθήματα.

Σελ. 55. Ερώτηση: «Είναι οι Έλληνες ρατσιστές;» και από κάτω φυλλάδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά του ρατσισμού.

Σελ. 57. Κείμενο: «Η γενετική είναι …αντιρατσίστρια». (Αξιοσημείωτο: σχεδόν όλα τα κείμενα είναι αποκόμματα από το «ΒΗΜΑ» και τα «ΝΕΑ»).

Με λίγα λόγια πρέπει τα παιδιά να νιώσουν ενοχές, να ομολογήσουν το ρατσισμό τους, το κακό που τους βρήκε γιατί είναι Έλληνες, να εξομολογηθούν το ανόμημά τους και να δηλώσουν ότι εφεξής θα προσπαθούν να αποδείξουν τον αντιρατσισμό τους καταστρέφοντας ενίοτε και πυρπολώντας την ρατσιστική αυτή χώρα που τους γέννησε, την Ελλάδα.

Σελ. 65. Κείμενο: «Ευρωπαϊκή Ένωση και ελληνική ταυτότητα». Διαβάζω μια αριστουργηματική πρόταση. «Είμαστε όλοι εκτεθειμένοι σε αληθινό βομβαρδισμό πολιτιστικών προϊόντων που διαμορφώνονται σύμφωνα με τη διεθνή διαφημιστική προβολή. Τα κράτη – έθνη δεν ανέκοψαν αλλά αδιαφόρησαν γι’ αυτήν την εξέλιξη. Η Ελλάδα την ενίσχυσε μάλιστα έμμεσα με ιδεολογικό προσανατολισμό σε μια διαστρεβλωμένη και γι’ αυτό χωρίς απήχηση ελληνική και χριστιανική παράδοση…». Υπογραφή: Κ. Σημίτης, ο εκσυγχρονιστής τιποτάνθρωπος.

Σελ. 72. Κείμενο: «Μετανάστες, οι είλωτες της Ευρώπης» (και πάλι η αντιρατσιστική υστερία). Από τα «ΝΕΑ», όπου ο συγγραφέας Γκαζμέτ Καπλάνι, Αλβανός μετανάστης, εγκαλεί την Ελλάδα για την μη απόδοση ιθαγένειας στους καταπιεζόμενους επήλυδες. (το 2003). Ο αγώνας του βεβαίως δικαιώθηκε…

Σελ. 106. Κείμενο: «Ο νεανικός ιδεαλισμός». Εδώ τα παιδιά μαθαίνουν ότι «το πιο σημαντικό στη ζωή τους είναι να προστατεύουν τα τροπικά δάση, να σώσουν τις θαλάσσιες χελώνες…». Συγγραφέας κάποιος Dalglish, ακτιβιστής, οικολόγος, φιλόζωος και τα συναφή, παρδαλοειδή μπουρδολογήματα. Σαφές το μήνυμα. Δώστε νόημα στη ζωή σας, σώστε την Καρέτα – Καρέτα.

Σελ. 113. Κείμενο επαινετικό για τους Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς (ΜΚΟ).

Σελ. 116. Πάλι κείμενο εξυμνητικό για τους Δούρειους Ίππους που λέγονται «Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις». Συγγραφέας; Ο άνθρωπος που αισθάνεται δυστυχής που είναι Έλληνας, ο Νίκος Δήμου, η γνωστή «ανθρωποκάμπια» (Κόντογλου), που δήλωσε σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα «Schooligans» πως στην ταφόπλακά του επιθυμεί να γραφτεί το εξής υβριστικό: «Άντε και γ… Δεν ντρέπεστε να είστε εσείς ζωντανοί και εγώ να μην υπάρχω».

Γράφει στο έντυπο…λύμα του ότι είναι υπερήφανος που ανήκει στις περισσότερες ΜΚΟ (οι οποίες μισθοδοτούνται με 500.000.000 ευρώ από το Δημόσιο κατ’ έτος, όπως αποκάλυψε ο «Στάθης» στην Ελευθεροτυπία), και ότι εμείς οι κακοί Έλληνες αντιδρούμε, όταν οι ΜΚΟ «διαμαρτύρονται για καταπίεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, των Σλαβόφωνων ή των Μουσουλμάνων στην Ελλάδα».

(Γι’ αυτόν τον «καντιποτένιο» όπως θα έλεγε ο Μακρυγιάννης, βρήκαν θέση στα σχολικά βιβλία. Παλαμάς, Κάλβος, Σολωμός, Σεφέρης, και άλλοι και άλλοι «ωραίοι Έλληνες» είναι προγραμμένοι. Μάλιστα οι συγγραφείς του γυμνασιακού βιβλίου παραπέμπουν και στην ιστοσελίδα του νεογραικύλου, για να εντρυφήσουν και να εμπεδώσουν οι μαθητές τις «εθνοσωτήριες» και «παιδαγωγικότατες» σάχλες του).

Σελ. 148. Διαβάζω το αρμόζον, σε οινόφλυγες χασομέρηδες ξενυχτάδικου και όχι σε 14χρονους ή 15χρονους μαθητές, κείμενο. «Άμα ξυπνήσεις και έχεις βγάλει ουρά/ αν κοιταχτείς και έχεις βγάλει βυζιά/ Don’t worry be happy…». Κλείνω το βιβλίο, πιάνω την μύτη μου, δεν αντέχω άλλο τις αναθυμιάσεις.

Ας μην απορούμε, λοιπόν, και ας μη πέφτουμε από τα σύννεφα, γιατί το αθώο και γελαστό παιδί του Δημοτικού, μεταμορφώνεται σε 5-6 χρόνια, σε κουκουλοφόρο που πυρπολεί καταστήματα και ανθρώπους. Χωρίς Θεό, χωρίς φιλοπατρία, σέβας, φιλοτιμία, αξίες που δεν αντικρίζει πουθενά στα ρυπαρογραφήματα που του φορτώσαμε, μαθαίνει πως όλα επιτρέπονται.

[(Νατσιός Δημήτρης Εκπαιδευτικός - Κιλκίς) - αναδημοσίευση από tiresias-press.blogspot.com]

Στην Τουρκία

Τι διδάσκονται οι μαθητές στα Τούρκικα σχολεία;

Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ’ Δημοτικού επευφημεί τις …”προοδευτικές” προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία το αντίστοιχο βιβλίο των Τούρκων διδάσκει στους μαθητές ότι:
-Σελίδα 19: “Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή”.
-Σελίδα 21: “Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη”(!)
-Σελίδα 65: “Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία”.

-Σελίδα 110: “Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα, της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα”.
Αυτά και άλλα πολλά αντιλαμβάνεται κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου.
Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα “Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο” (EgeDenizinde TurkHaklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1955 (!) με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά. Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν …τουρκικής προέλευσης!
Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς …προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο. Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα …μικρό παρακλάδι του …”μεγάλου τουρκικού λαού”, του “μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς”!
Ακόμη πιο προχωρήμενη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerive filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την …Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το…2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους …τουρκικής καταγωγής.
Η εργασία του εγκρίθηκε απ’ το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία…

(αναδημοσίευση από  gianniotis.blogspot.com)