GreekRussian (CIS)
Β Προς Κορινθίους Επιστολή 12 (Ὑψηλαὶ ὁράσεις καὶ ταπεινωτικαὶ ἀδυναμίαι - Ὁ Παῦλος σχολιάζει τὴν καύχησίν του)

Ὑψηλαὶ ὁράσεις καὶ ταπεινωτικαὶ ἀδυναμίαι

1 Τὸ νὰ καυχῶμαι λοιπὸν δὲν εἶναι συμφέρον μου, ἀλλὰ θὰ ἔλθω εἰς ὀπτασίας καὶ ἀποκαλύψεις τοῦ Κυρίου.

2 Ξέρω ἕνα ἄνθρωπον χριστιανὸν ὁ ὁποῖος πρὸ δεκατεσσάρων ἐτῶν – εἴτε μὲ τὸ σῶμα, δὲν ξέρω, εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος, δὲν ξέρω, ὁ Θεὸς ξέρει – ἁρπάχθηκε ἕως τὸν τρίτον οὐρανόν.

3 Καὶ ξέρω ὅτι ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος – εἴτε μὲ τὸ σῶμα εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος δὲν ξέρω, ὁ Θεὸς ξέρει –

4 ἁρπάχθηκε εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἄκουσε ἀνέκφραστα λόγια τὰ ὁποῖα δὲν ἐπιτρέπεται νὰ ἐπαναλάβῃ ἄνθρωπος.

5 Δι’ ἕνα τέτοιον ἄνθρωπον θὰ καυχηθῶ, διὰ τὸν ἑαυτόν μου ὅμως δὲν θὰ καυχηθῶ, παρὰ μόνον διὰ τὰς ἀδυναμίας μου.

6 Ἀλλὰ καὶ ἐὰν θελήσω νὰ καυχηθῶ, δὲν θὰ εἶμαι ἀνόητος, διότι θὰ πῶ τὴν ἀλήθειαν, τὸ ἀποφεύγω ὅμως μήπως μὲ θεωρήσῃ κανεὶς ἀνώτερον ἀπὸ ὅ,τι βλέπει σ’ ἐμὲ ἢ ἀκούει ἀπὸ ἐμέ.

7 Καὶ διὰ νὰ μὴ ὑπερηφανεύομαι διὰ τὰς πολλὰς ἀποκαλύψεις, μοῦ ἐδόθηκε ἕνα ἀγκάθι εἰς τὸ σῶμα, ἕνας ἄγγελος τοῦ Σατανᾶ, διὰ νὰ μὲ ραπίζῃ, διὰ νὰ μὴ ὑπερηφανεύομαι.

8 Τρεῖς φορὲς παρεκάλεσα τὸν Κύριον γι’ αὐτό, διὰ νὰ φύγῃ ἀπὸ ἐμέ.

9 Καὶ μοῦ εἶπε, «Σοῦ εἶναι ἀρκετὴ ἡ χάρις μου, διότι ἡ δύναμίς μου φανερώνεται τελεία ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχει ἀδυναμία». Πολὺ εὐχαρίστως λοιπὸν θὰ καυχηθῶ μᾶλλον διὰ τὰς ἀδυναμίας μου, διὰ νὰ κατασκηνώσῃ εἰς ἐμὲ ἡ δύναμις τοῦ Χριστοῦ.

10 Διὰ τοῦτο εἶμαι εὐχαριστημένος μὲ τὰς ἀδυναμίας, τὰς ὕβρεις, τὰς ταλαιπωρίας, τοὺς διωγμοὺς καὶ τὰ στερήσεις πρὸς χάριν τοῦ Χριστοῦ, διότι ὅταν εἶμαι ἀδύνατος, τότε εἶμαι δυνατός.

Ὁ Παῦλος σχολιάζει τὴν καύχησίν του

11 Ἔγινα ἀνόητος μὲ τὸ νὰ καυχῶμαι. Σεῖς μὲ ἀναγκάσατε. Ἔπρεπε σεῖς νὰ μὲ συσταίνετε, ἐπειδὴ σὲ τίποτε δὲν ἐφάνηκα κατώτερος ἀπὸ τοὺς ἐξοχωτέρους ἀποστόλους, ἂν καὶ δὲν εἶμαι τίποτε.

12 Τὰ χαρακτηριστικὰ τοῦ ἀληθινοῦ ἀποστόλου ἐπραγματοποιήθησαν ἐνώπιόν σας μὲ κάθε ὑπομονήν, μὲ σημεῖα καὶ τέρατα καὶ δυνάμεις.

13 Κατὰ τί λοιπὸν εἶσθε κατώτεροι ἀπὸ τὰς ἄλλας ἐκκλησίας, παρὰ κατὰ τὸ ὅτι ἐγὼ ὁ ἴδιος δὲν σᾶς ἐπεβάρυνα; Συγχωρῆστέ μου αὐτὴν τὴν ἀδικίαν.

14 Νά, διὰ τρίτην φορἂν εἶμαι ἔτοιμος νὰ ἔλθω σ’ ἐσᾶς καὶ δὲν θὰ σᾶς ἐπιβαρύνω, διότι δὲν ζητῶ τὰ ὑλικὰ ἀγαθά σας, ἀλλὰ σᾶς τοὺς ἴδιους, διότι δὲν ὀφείλουν τὰ παιδιὰ νὰ θησαυρίζουν διὰ τοὺς γονεῖς, ἀλλ’ οἱ γονεῖς διὰ τὰ παιδιά.

15 Ἐγὼ πολὺ εύχαρίστως θὰ δαπανήσω καὶ θὰ δαπανηθῶ διὰ τὰς ψυχάς σας. Ἂν καί, ἐνῷ σᾶς ἀγαπῶ περισσότερον, ἀγαπῶμαι ἀπὸ σᾶς ὀλιγώτερον.

16 Ἀλλ’ ἔστω, ἐγὼ δὲν σᾶς ἐπεβάρυνα, ἀλλ’ ἐπειδὴ εἶμαι πανοῦργος, σᾶς ἔπιασα μὲ δόλον.

17 Μήπως σᾶς ἐκμεταλλεύθηκα διὰ κάποιου ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἔστειλα σ’ ἐσᾶς;

18 Παρεκάλεσα τὸν Τίτον νὰ ἔλθῃ καὶ ἔστειλα μαζί του τὸν ἀδελφόν. Μήπως σᾶς ἐκμεταλλεύθηκε ὁ Τίτος; Δὲν συμπεριφερθήκαμε μὲ τὸ ἴδιο πνεῦμα; Δὲν ἀκολουθήσαμε τὰ ἴδια ἴχνη;

19 Πάλιν νομίζετε ὅτι ἀπολογούμεθα σ’ ἐσᾶς; Μιλᾶμε ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ. Ὅλα δὲ αὐτά, ἀγαπητοί, διὰ τὴν οἰκοδομήν σας.

20 Διότι φοβοῦμαι μήπως, ὅταν ἔλθω, δὲν σᾶς βρῶ ὅπως σᾶς θέλω, καὶ σεῖς δὲν μὲ βρῆτε ὅπως μὲ θέλετε· μήπως ὑπάρχουν ἔριδες, ζηλοτυπίαι, θυμοί, φιλονεικίαι, διαβολαί, ψιθυρισμοί, ὑπερηφάνειαι, ἀκαταστασίαι,

21 μήπως, ὅταν πάλιν ἔλθω, μὲ ταπεινώσῃ ὁ Θεός μου ἀπέναντί σας καὶ πενθήσω πολλοὺς ποὺ ἁμάρτησαν προηγουμένως καὶ δὲν μετανόησαν διὰ τὴν ἀκαθαρσίαν καὶ τὴν πορνείαν καὶ τὴν ἀσέλγειαν ποὺ διέπραξαν.

Το αρχαίο κείμενο

1 Καυχᾶσθαι δὴ οὐ συμφέρει μοι· ἐλεύσομαι γὰρ εἰς ὀπτασίας καὶ ἀποκαλύψεις Κυρίου.

2 Οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ.

3 καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν·

4 ὅτι ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ῥήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι.

5 ὑπὲρ τοῦ τοιούτου καυχήσομαι, ὑπὲρ δὲ ἐμαυτοῦ οὐ καυχήσομαι εἰ μὴ ἐν ταῖς ἀσθενείαις μου.

6 ἐὰν γὰρ θελήσω καυχήσασθαι, οὐκ ἔσομαι ἄφρων· ἀλήθειαν γὰρ ἐρῶ· φείδομαι δὲ μή τις εἰς ἐμὲ λογίσηται ὑπὲρ ὃ βλέπει με ἢ ἀκούει τι ἐξ ἐμοῦ.

7 Καὶ τῇ ὑπερβολῇ τῶν ἀποκαλύψεων ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι, ἐδόθη μοι σκόλοψ τῇ σαρκί, ἄγγελος σατᾶν, ἵνα με κολαφίζῃ ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι.

8 ὑπὲρ τούτου τρὶς τὸν Κύριον παρεκάλεσα, ἵνα ἀποστῇ ἀπ' ἐμοῦ·

9 καὶ εἴρηκέ μοι· ἀρκεῖ σοι ἡ χάρις μου· ἡ γὰρ δύναμίς μου ἐν ἀσθενείᾳ τελειοῦται. ἥδιστα οὖν μᾶλλον καυχήσομαι ἐν ταῖς ἀσθενείαις μου, ἵνα ἐπισκηνώσῃ ἐπ' ἐμὲ ἡ δύναμις τοῦ Χριστοῦ.

10 διὸ εὐδοκῶ ἐν ἀσθενείαις, ἐν ὕβρεσιν, ἐν ἀνάγκαις, ἐν διωγμοῖς, ἐν στενοχωρίαις, ὑπὲρ Χριστοῦ· ὅταν γὰρ ἀσθενῶ, τότε δυνατός εἰμι.

11 Γέγονα ἄφρων καυχώμενος! ὑμεῖς με ἠναγκάσατε. ἐγὼ γὰρ ὤφειλον ὑφ' ὑμῶν συνίστασθαι· οὐδὲν γὰρ ὑστέρησα τῶν ὑπερλίαν ἀποστόλων, εἰ καὶ οὐδέν εἰμι.

12 τὰ μὲν σημεῖα τοῦ ἀποστόλου κατειργάσθην ἐν ὑμῖν ἐν πάσῃ ὑπομονῇ, ἐν σημείοις καὶ τέρασι καὶ δυνάμεσι.

13 Τί γάρ ἐστιν ὃ ἡττήθητε ὑπὲρ τὰς λοιπὰς ἐκκλησίας, εἰ μὴ ὅτι αὐτὸς ἐγὼ οὐ κατενάρκησα ὑμῶν; χαρίσασθέ μοι τὴν ἀδικίαν ταύτην.

14 Ἰδοὺ τρίτον ἑτοίμως ἔχω ἐλθεῖν πρὸς ὑμᾶς, καὶ οὐ καταναρκήσω ὑμῶν· οὐ γὰρ ζητῶ τὰ ὑμῶν, ἀλλὰ ὑμᾶς. οὐ γὰρ ὀφείλει τὰ τέκνα τοῖς γονεῦσι θησαυρίζειν, ἀλλ' οἱ γονεῖς τοῖς τέκνοις.

15 ἐγὼ δὲ ἥδιστα δαπανήσω καὶ ἐκδαπανηθήσομαι ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν, εἰ καὶ περισσοτέρως ὑμᾶς ἀγαπῶν ἧττον ἀγαπῶμαι.

16 ἔστω δέ, ἐγὼ οὐ κατεβάρησα ὑμᾶς, ἀλλ' ὑπάρχων πανοῦργος δόλῳ ὑμᾶς ἔλαβον.

17 μή τινα ὧν ἀπέσταλκα πρὸς ὑμᾶς, δι' αὐτοῦ ἐπλεονέκτησα ὑμᾶς;

18 παρεκάλεσα Τίτον καὶ συναπέστειλα τὸν ἀδελφόν· μήτι ἐπλεονέκτησεν ὑμᾶς Τίτος; οὐ τῷ αὐτῷ πνεύματι περιεπατήσαμεν; οὐ τοῖς αὐτοῖς ἴχνεσι;

19 Πάλιν δοκεῖτε ὅτι ὑμῖν ἀπολογούμεθα; κατενώπιον τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ λαλοῦμεν· τὰ δὲ πάντα, ἀγαπητοί, ὑπὲρ τῆς ὑμῶν οἰκοδομῆς.

20 φοβοῦμαι γὰρ μήπως ἐλθὼν οὐχ οἵους θέλω εὕρω ὑμᾶς, κἀγὼ εὑρεθῶ ὑμῖν οἷον οὐ θέλετε, μήπως ἔρεις, ζῆλος, θυμοί, ἐριθεῖαι, καταλαλιαί, ψιθυρισμοί, φυσιώσεις, ἀκαταστασίαι,

21 μὴ πάλιν ἐλθόντα με ταπεινώσῃ ὁ Θεός μου πρὸς ὑμᾶς καὶ πενθήσω πολλοὺς τῶν προημαρτηκότων καὶ μὴ μετανοησάντων ἐπὶ τῇ ἀκαθαρσίᾳ καὶ πορνείᾳ καὶ ἀσελγείᾳ ᾗ ἔπραξαν.

Β Προς Κορινθίους Επιστολή 13 (Προειδοποιήσεις ἕνεκα μελλοντικῆς ἐπισκέψεώς του - Ἐπίλογος)

Για εβδομαδιαία ενημέρωση με τα κυριότερα θέματα:

Αγία Γραφή

Καινή Διαθήκη
Πότε πιστεύετε ότι θα εμφανιστεί ο αντίχριστος;
 
Ο Σόρος συγκεντρώνει 200 ισχυρούς και συγκαλεί το Bretton Woods 2
pentapostagma


Από American Free Press (AFP) / Μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
O διεθνιστής δισεκατομμυριούχος, Τζορτζ Σόρος (George Soros), διοργανώνει διεθνές συνέδριο από τις 8 έως τις 11 Απριλίου, στο Bretton Woods του New Hampshire, το μέρος, που γεννήθηκε η Παγκόσμια Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όπου πρόκειται να "αναδιατάξει το σύνολο της χρηματοπιστωτικής τάξης", όπως είχε τονίσει και σε άρθρο του στην εφημερίδα ‘The Japan Times Online’, το Νοέμβριο του 2009.
Στο ίδιος μέρος που θα λάβει χώρα το “Bretton Woods II” θα συνεδριάσει και η Τριμερής Επιτροπή (Trilateral Commission), με εμφανή στόχο να δημιουργήσει, τίποτα λιγότερο, από μια νέα παγκόσμια οικονομία, με τον Σόρος να δαπανά 50 εκατομμύρια δολάρια στο New Hampshire, για να συγκεντρώσει πάνω από 200 ακαδημαϊκούς, επιχειρηματίες και ηγέτες στο πλαίσιο κυβερνητικής πολιτικής στο Ινστιτούτο του για τη Νέα Οικονομική Σκέψη (‘Institute for New Economic Thinking’ ή INET).
Σύμφωνα με πληροφορίες του AFP, στους συμμετέχοντες περιλαμβάνονται: ο πρώην πρόεδρος της Fed, Πολ Βόλκερ, ο πρώην Πρωθυπουργός της Βρετανίας, Γκόρντον Μπράουν και ο οικονομολόγος, στέλεχος της Παγκόσμιας Τράπεζας και κάτοχος του βραβείου Νόμπελ Οικονομικών, Joseph Stiglitz.
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Mount Washington Hotel, χώρος της ιστορικής διάσκεψης του Μπρέτον Γουντς, το 1944, το οποίο ίδρυσε το μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, διεθνές οικονομικό οικοδόμημα.
Ο Σόρος επέλεξε αυτό το μέρος, γιατί αναμένει, οι προτεινόμενες μεταρρυθμίσεις του να είναι τόσο ριζικές, όσο εκείνες που προωθήθηκαν από τον Βρετανό οικονομολόγο, John Maynard Keynes, που θεωρήθηκε το ‘μυαλό’ του αυθεντικού σχεδίου του Bretton Woods.
Η Kευνσιανή οικονομία παρουσιάστηκε ως η οικονομική θεραπεία, για τη μεταπολεμική καταστροφή του δυτικού κόσμου, δεδομένου ότι οι κυβερνήσεις απελευθερώθηκαν από τους περιορισμούς δημιουργίας χρήματος, που επιβάλλονταν από τον κανόνα του χρυσού, ενώ ακόμη και οι παγκόσμιοι χρηματοδότες είχαν υπό τον έλεγχό τους, μεγάλο μέρος του χρυσού του κόσμου.
Οι κυβερνήσεις, υπό το νέο πρότυπο, μετά τον πόλεμο, ενθαρρύνθηκαν στο να προωθήσουν την οικονομική ανάπτυξη και τη μακροοικονομική σταθερότητα με τη δημιουργία περισσότερων χρεών, που έφεραν τις περισσότερες από τις οικονομίες, του κόσμου, στο χείλος της χρεοκοπίας.
Τώρα ο Σόρος, έρχεται ως ‘ο νέος Keynes’ για να σώσει τα κράτη, σε μια μέρα, προτείνοντας μια άλλη θαυματουργή λύση στα προβλήματά μας, διατυπωμένη με υψηλή διγλωσσία, όπως η λέξη "μεταρρύθμιση", "συνεργασία" και "ισότιμη συμμετοχή". Ο Σόρος προτείνει το τέλος της εθνικής κυριαρχίας όπως τη γνωρίζουμε.
"Η αναδιοργάνωση της παγκόσμιας τάξης θα πρέπει να επεκταθεί πέραν του χρηματοπιστωτικού συστήματος", είχε, πριν λίγο καιρό.
Ο Σόρος λέει ότι μία ξοφλημένη Αμερική πρέπει να αντικατασταθεί από μια παγκόσμια κυβέρνηση με ένα παγκόσμιο νόμισμα υπό την διακυβέρνηση του ΟΗΕ. Υποστηρίζει επίσης ότι η Κίνα πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή, ενώ οι ΗΠΑ να έχουν έναν υποδεέστερο ρόλο. Αυτό που ο Σόρος δεν λέει είναι για τις δύο δεκαετίες υποβιβασμού της αμερικάνικης βιομηχανίας, το άνοιγμα των συνόρων και την πτώχευση της οικονομίας με τους άσκοπους πολέμους και άλλες καταρρεύσεις που ήταν τόσο εκ προθέσεως ενορχηστρωμένες ώστε τώρα να έρχονται οι διεθνείς τραπεζίτες και να λένε στον κόσμο ότι το σύστημα είναι διαλυμένο και ότι είναι οι άνθρωποι που το διέλυσαν και χρειάζονται τώρα αυτοί για να μας δείξουν πώς μπορεί να διορθωθεί.
Ο Georgy Schwartz, γνωστός και ως George Soros είναι ένας Ουγγρο-Εβραίος που έχει χαρακτηριστεί ως αντίθετος με τον Θεό, την οικογένεια και την Αμερική. Με ιστορικά γεγονότα βοήθησε ακόμα και την κατάσχεση σπιτιών των συμπατριωτών τους Εβραίων στην Ουγγαρία το 1944. (βλ. άρθρο ΕΔΩ)
Σε μια συνέντευξη με τον Steve Kroft της εκπομπής ‘60 Minutes 60’ είπε ότι το 1944 ήταν η καλύτερη χρονιά της ζωής του. Ερωτηθείς από τον Kroft αν αισθάνθηκε τυχόν τύψεις, απάντησε, "Οχι, καθόλου. Μάλλον μου άρεσε."
"Δεν υπάρχουν καθόλου αισθήματα ενοχής;" ρώτησε ο Kroft. «Όχι» απάντησε ο Σόρος, "μόνο αισθήματα δύναμης."
Ο Σόρος έκανε το πρώτο του δισεκατομμύριο ως κερδοσκόπος το 1992 με την υποτίμηση της βρετανικής λίρας και προκάλεσε δυστυχία σε εκατομμύρια σκληρά εργαζόμενους Βρετανούς πολίτες. Πήγε να προκαλέσει το 1999 το σκάνδαλο Russiagate, όπου σχεδόν θα κατέρρεε η ρωσική οικονομία. Είχε χαρακτηριστεί ως «μία από τις μεγαλύτερες κοινωνικές ληστείες στην ιστορία της ανθρωπότητας».
Έκανε το ίδιο στην Ταϊλάνδη και τη Μαλαισία το 1997, προκαλώντας την ασιατική οικονομική κρίση εκείνης της εποχής. Ο Πρωθυπουργός της Μαλαισίας Mahathir Mohamad τον αποκάλεσε «κακοποιό και βλάκα», ενώ ένας βουλευτής της Ταϊλάνδης τον ανέφερε ως "Δράκουλα". Επίσης, βοήθησε στην διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και προκάλεσε σοβαρά προβλήματα στην Ιαπωνία, την Ινδονησία, τη Γεωργία, την Ουκρανία και τη Βιρμανία με τις επιδρομές του στην οικονομία αυτών των χωρών.
Επίσης, ο Σόρος περιθάλπει την πολιτιστική παρακμή, υποστηρίζοντας το δικαίωμα στην άμβλωση, τον αθεϊσμό, τη νομιμοποίηση των ναρκωτικών, τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, την ευθανασία, τον φεμινισμό, τον έλεγχο των όπλων, την παγκοσμιοποίηση, τη μαζική μετανάστευση, τους γκέι γάμους κλπ. Χρηματοδότησε και την καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα και επισκέπτεται συχνά τον Λευκό Οίκο.
Στα 81 του, το γονάτισμα της Αμερικής φαίνεται να είναι το τελικό του σχέδιο. «Το κύριο εμπόδιο για μια σταθερή και δίκαιη παγκόσμια τάξη είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες. Ήρθε η ώρα για μια πολύ σοβαρή αναπροσαρμογή», έχει πει.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
- Στο Μπρέτον Γουντς του Νιου Χαμσάιρ των ΗΠΑ τέθηκαν το 1944 οι βάσεις για τη μεταπολεμική οικονομική σταθερότητα, με τη δημιουργία του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας το 1945. Επηρεασμένοι από τις ιδέες του Βρετανού οικονομολόγου Τζον Μέιναρτ Κέινς, που μετείχε στη διάσκεψη, για μεγαλύτερη παρέμβαση του κράτους στο οικονομικό γίγνεσθαι, μετά τις τρομακτικές επιπτώσεις που άφησε το κραχ του '29 και τα ερείπια του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου, οι τότε ηγέτες του κόσμου κατέληξαν στη δημιουργία ενός νομισματικού συστήματος σταθερών συναλλαγματικών ισοτιμιών. (βλ. ΕΔΩ)



Περισσότερα...