GreekRussian (CIS)
Προς Γαλάτας επιστολή 2 (Ἡ ἀποστολή του γίνεται ἀποδεκτὴ εἰς τὰ Ἱεροσόλυμα - Ἐπιπλήττεται ὁ Πέτρος - Ὁ τρόπος τῆς δικαιώσεως τοῦ ἀνθρώπου)

Ἡ ἀποστολή του γίνεται ἀποδεκτὴ εἰς τὰ Ἱεροσόλυμα

1 Κατόπιν, μετὰ ἀπὸ δέκα τέσσερα χρόνια, ἀνέβηκα πάλιν εἰς τὰ Ἱεροσόλυμα μὲ τὸν Βαρνάβαν καὶ ἐπῆρα μαζί μου καὶ τὸν Τίτον.

2 Ἀνέβηκα δὲ ἔπειτα ἀπὸ ἀποκάλυψιν καὶ ἀνέπτυξα εἰς αὐτούς, ἰδιαιτέρως δὲ εἰς τοὺς φημισμένους, τὸ εὐαγγέλιον, τὸ ὁποῖον κηρύττω εἰς τὰ ἔθνη, μήπως μάταια τρέχω ἢ ἔτρεξα.

3 Ἀλλ’ οὔτε καὶ ὁ Τίτος, ὁ ὁποῖος ἦτο μαζί μου, ἀναγκάσθηκε νὰ περιτμηθῇ, ἂν καὶ ἦτο ἐθνικός,

4 ἀκριβῶς ἕνεκα τῶν παρεισάκτων ψευταδέλφων, οἱ ὁποῖοι παρεισέφρυσαν διὰ νὰ ἐπιβουλευθοῦν τὴν ἐλευθερίαν μας, ποὺ ἔχομεν ὡς πιστοὶ τοῦ Χριστοῦ Ἰησοῦ, πρὸς τὸν σκοπὸν νὰ μᾶς ὑποδουλώσουν,

5 εἰς τοὺς ὁποίους οὐδὲ πρὸς στιγμὴν ἐδεχθήκαμε νὰ ὑποταχθοῦμε, διὰ νὰ παραμείνῃ σ’ ἐσᾶς ἡ ἀλήθεια τοῦ εὐαγγελίου.

6 Ἀπὸ δὲ τοὺς φημισμένους, – τί ἦσαν μιὰ φορὰ δὲν μὲ ἐνδιαφέρει, ὁ Θεὸς δὲν λαβαίνει ὑπ’ ὄψιν του τὸ πρόσωπον τοῦ ἀνθρώπου – εἰς ἐμὲ λοιπὸν οἱ φημισμένοι τίποτε δὲν μοῦ προσέθεσαν ἀλλὰ τοὐναντίον,

7 ὅταν εἶδαν ὅτι ἐγὼ ἤμουν ἐμπιστευμένος μὲ τὸ εὐαγγέλιον διὰ τοὺς ἀπεριτμήτους ὅπως ὁ Πέτρος διὰ τοὺς περιτμημένους,

8 – διότι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος ἐνήργησε εἰς τὸν Πέτρον, ὥστε νὰ γίνῃ ἀπόστολος τῶν περιτμημένων, ἐνήργησε καὶ εἰς ἐμὲ διὰ νὰ γίνω ἀπόστολος εἰς τὰ ἔθνη –

9 καὶ ὅταν αὐτοὶ ἀνεγνώρισαν τὴν χάριν, ποὺ μοῦ εἶχε δοθῆ, τότε ὁ Ἰάκωβος καὶ ὁ Κῆφας καὶ ὁ Ἰωάννης, οἱ ὁποῖοι ἐθεωροῦντο ὅτι εἶναι στύλοι, ἔδωκαν εἰς ἐμὲ καὶ εἰς τὸν Βαρνάβαν τὸ δεξί τους χέρι εἰς σημεῖον ἐπικοινωνίας καὶ συμφώνησαν νὰ εἴμεθα ἐμεῖς ἀπόστολοι εἰς τὸν ἐθνικὸν κόσμον, αὐτοὶ δὲ εἰς τοὺς περιτμημένους.

10 Ἐζήτησαν μόνον νὰ ἐνθυμούμεθα τοὺς πτωχοὺς καὶ αὐτὸ ἐφρόντισα νὰ τὸ κάνω.

Ἐπιπλήττεται ὁ Πέτρος

11 Ὅταν ὅμως ἦλθε ὁ Πέτρος εἰς τὴν Ἀντιόχειαν, τότε κατὰ πρόσωπον ἐναντιώθηκα εἰς αὐτόν, ἐπειδὴ ἦτο ἄξιος κατακρίσεως.

12 Διότι πρὶν ἔλθουν μερικοὶ ἀπὸ τὸν Ἰάκωβον, ἔτρωγε μαζὶ μὲ τοὺς ἐθνικούς, ὅταν ὅμως ἦλθαν, ἀπεσύρθη καὶ ἀπεχωρίζετο, διότι ἐφοβεῖτο ἐκείνους ποὺ προήρχοντο ἀπὸ τὴν περιτομήν.

13 Καὶ μαζὶ μὲ αὐτὸν ὑποκρίθηκαν καὶ ἄλλοι Ἰουδαῖοι Χριστιανοί, ὥστε καὶ ὁ Βαρνάβας συμπαρασύρθηκε εἰς τὴν ὑποκρισίαν τους.

14 Ἀλλ’ ὅταν εἶδα ὅτι δὲν βαδίζουν τὸν ὀρθὸν δρόμον σύμφωνα πρὸς τὴν ἀλήθειαν τοῦ εὐαγγελίου, εἶπα εἰς τὸν Πέτρον ἐνώπιον ὅλων, «Ἐὰν ἐσύ, ποὺ εἶσαι Ἰουδαῖος, ζῇς κατὰ τρόπον ἐθνικὸν καὶ ὄχι Ἰουδαϊκόν, πῶς ἀναγκάζεις τοὺς ἐθνικοὺς νὰ ζοῦν κατὰ τρόπον Ἰουδαϊκόν;».

Ὁ τρόπος τῆς δικαιώσεως τοῦ ἀνθρώπου

15 Ἐμεῖς εἴμεθα ἐκ γενετῆς Ἰουδαῖοι καὶ ὄχι ἁμαρτωλοὶ ἐθνικοί,

16 ἀλλ’ ἐπειδὴ γνωρίζομεν ὅτι ὁ ἄνθρωπος δὲν δικαιώνεται ἀπὸ τὰ ἔργα τοῦ νόμου ἀλλὰ διᾶ τῆς πίστεως εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν, ἐπιστέψαμε καὶ ἐμεῖς εἰς τὸν Χριστὸν Ἰησοῦν, διὰ νὰ δικαιωθοῦμε διὰ τῆς πίστεως εἰς τὸν Χριστὸν καὶ ὄχι ἀπὸ τὰ ἔργα τοῦ νόμου, διότι ἀπὸ τὰ ἔργα τοῦ νόμου κανεὶς ἄνθρωπος δὲν θὰ δικαιωθῇ.

17 Ἀλλ’ ἐὰν ἐμεῖς ποὺ ἐζητήσαμε νὰ δικαιωθοῦμε διὰ τοῦ Χριστοῦ, εὑρεθήκαμε καὶ ἐμεῖς ἁμαρτωλοί, ἆραγε ὁ Χριστὸς ἐξυπηρετεῖ τὴν ἁμαρτίαν; Μὴ γένοιτο!

18 Ἐὰν ὅμως οἰκοδομῶ πάλιν, ἐκεῖνα ποὺ ἐγκρέμισα, ἀποδεικνύω τὸν ἑαυτόν μου παραβάτην.

19 Διότι ἐγὼ διὰ τοῦ νόμου ἐπέθανα ὡς πρὸς τὸν νόμον, διὰ νὰ ζήσω ὡς πρὸς τὸν Θεόν. Ἔχω σταυρωθῆ μαζὶ μὲ τὸν Χριστόν.

20 Δὲν ζῶ πλέον ἐγώ, ἀλλὰ ζῆ μέσα μου ὁ Χριστός, τὴν ζωὴν δὲ τὴν ὁποίαν τώρα ζῶ εἰς τὸ σῶμα, τὴν ζῶ μὲ πίστιν εἰς τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ, ὁ ὁποῖος μὲ ἀγάπησε καὶ παρέδωκε τὸν ἑαυτόν του πρὸς χάριν μου.

21 Δὲν καταργῶ τὴν χάριν τοῦ Θεοῦ, διότι ἐὰν διὰ τοῦ νόμου δίδεται δικαίωσις, τότε ματαίως πέθανε ὁ Χριστός.

Το αρχαίο κείμενο

1 Ἔπειτα διὰ δεκατεσσάρων ἐτῶν πάλιν ἀνέβην εἰς Ἱεροσόλυμα μετὰ Βαρνάβα, συμπαραλαβὼν καὶ Τίτον·

2 ἀνέβην δὲ κατὰ ἀποκάλυψιν· καὶ ἀνεθέμην αὐτοῖς τὸ εὐαγγέλιον ὃ κηρύσσω ἐν τοῖς ἔθνεσι, κατ' ἰδίαν δὲ τοῖς δοκοῦσι, μήπως εἰς κενὸν τρέχω ἢ ἔδραμον.

3 Ἀλλ' οὐδὲ Τίτος ὁ σὺν ἐμοί, Ἕλλην ὤν, ἠναγκάσθη περιτμηθῆναι,

4 διὰ δὲ τοὺς παρεισάκτους ψευδαδέλφους, οἵτινες παρεισῆλθον κατασκοπῆσαι τὴν ἐλευθερίαν ἡμῶν ἣν ἔχομεν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, ἵνα ἡμᾶς καταδουλώσωνται·

5 οἷς οὐδὲ πρὸς ὥραν εἴξαμεν τῇ ὑποταγῇ, ἵνα ἡ ἀλήθεια τοῦ εὐαγγελίου διαμείνῃ πρὸς ὑμᾶς.

6 ἀπὸ δὲ τῶν δοκούντων εἶναί τι, ὁποῖοί ποτε ἦσαν οὐδέν μοι διαφέρει· πρόσωπον Θεὸς ἀνθρώπου οὐ λαμβάνει· ἐμοὶ γὰρ οἱ δοκοῦντες οὐδὲν προσανέθεντο,

7 ἀλλὰ τοὐναντίον ἰδόντες ὅτι πεπίστευμαι τὸ εὐαγγέλιον τῆς ἀκροβυστίας καθὼς Πέτρος τῆς περιτομῆς·

8 ὁ γὰρ ἐνεργήσας Πέτρῳ εἰς ἀποστολὴν τῆς περιτομῆς ἐνήργησε καὶ ἐμοὶ εἰς τὰ ἔθνη·

9 καὶ γνόντες τὴν χάριν τὴν δοθεῖσάν μοι, Ἰάκωβος καὶ Κηφᾶς καὶ Ἰωάννης, οἱ δοκοῦντες στῦλοι εἶναι, δεξιὰς ἔδωκαν ἐμοὶ καὶ Βαρνάβᾳ κοινωνίας, ἵνα ἡμεῖς εἰς τὰ ἔθνη, αὐτοὶ δὲ εἰς τὴν περιτομήν·

10 μόνον τῶν πτωχῶν ἵνα μνημονεύωμεν, ὃ καὶ ἐσπούδασα αὐτὸ τοῦτο ποιῆσαι.

11 Ὅτε δὲ ἦλθε Πέτρος εἰς Ἀντιόχειαν, κατὰ πρόσωπον αὐτῷ ἀντέστην, ὅτι κατεγνωσμένος ἦν.

12 πρὸ τοῦ γὰρ ἐλθεῖν τινας ἀπὸ Ἰακώβου μετὰ τῶν ἐθνῶν συνήσθιεν· ὅτε δὲ ἦλθον, ὑπέστελλε καὶ ἀφώριζεν ἑαυτόν, φοβούμενος τοὺς ἐκ περιτομῆς.

13 καὶ συνυπεκρίθησαν αὐτῷ καὶ οἱ λοιποὶ Ἰουδαῖοι, ὥστε καὶ Βαρνάβας συναπήχθη αὐτῶν τῇ ὑποκρίσει.

14 ἀλλ' ὅτε εἶδον ὅτι οὐκ ὀρθοποδοῦσι πρὸς τὴν ἀλήθειαν τοῦ εὐαγγελίου, εἶπον τῷ Πέτρῳ ἔμπροσθεν πάντων· εἰ σὺ Ἰουδαῖος ὑπάρχων ἐθνικῶς ζῇς καὶ οὐκ ἰουδαϊκῶς, τί τὰ ἔθνη ἀναγκάζεις ἰουδαΐζειν;

15 Ἡμεῖς φύσει Ἰουδαῖοι καὶ οὐκ ἐξ ἐθνῶν ἁμαρτωλοί,

16 εἰδότες δὲ ὅτι οὐ δικαιοῦται ἄνθρωπος ἐξ ἔργων νόμου ἐὰν μὴ διὰ πίστεως Ἰησοῦ Χριστοῦ, καὶ ἡμεῖς εἰς Χριστὸν Ἰησοῦν ἐπιστεύσαμεν, ἵνα δικαιωθῶμεν ἐκ πίστεως Χριστοῦ καὶ οὐκ ἐξ ἔργων νόμου, διότι οὐ δικαιωθήσεται ἐξ ἔργων νόμου πᾶσα σάρξ.

17 Εἰ δὲ ζητοῦντες δικαιωθῆναι ἐν Χριστῷ εὑρέθημεν καὶ αὐτοὶ ἁμαρτωλοί, ἆρα Χριστὸς ἁμαρτίας διάκονος; μὴ γένοιτο.

18 εἰ γὰρ ἃ κατέλυσα ταῦτα πάλιν οἰκοδομῶ, παραβάτην ἐμαυτὸν συνίστημι.

19 ἐγὼ γὰρ διὰ νόμου νόμῳ ἀπέθανον, ἵνα Θεῷ ζήσω.

20 Χριστῷ συνεσταύρωμαι· ζῶ δὲ οὐκέτι ἐγώ, ζῇ δὲ ἐν ἐμοὶ Χριστός· ὃ δὲ νῦν ζῶ ἐν σαρκί, ἐν πίστει ζῶ τῇ τοῦ υἱοῦ τοῦ Θεοῦ τοῦ ἀγαπήσαντός με καὶ παραδόντος ἑαυτὸν ὑπὲρ ἐμοῦ.

21 Οὐκ ἀθετῶ τὴν χάριν τοῦ Θεοῦ· εἰ γὰρ διὰ νόμου δικαιοσύνη, ἄρα Χριστὸς δωρεὰν ἀπέθανεν.

Προς Γαλάτας επιστολή 3 (Ἡ πίστις καὶ ὄχι ὁ νόμος εἶναι ἡ βάσις τῆς ἀποδοχῆς τοῦ ἀνθρώπου ἀπὸ τὸν Θεόν - Ὁ σκοπὸς τοῦ νόμου - Τὸ ἀποτέλεσμα τῆς πίστεως)

Για εβδομαδιαία ενημέρωση με τα κυριότερα θέματα:

Αγία Γραφή

Καινή Διαθήκη
Πότε πιστεύετε ότι θα εμφανιστεί ο αντίχριστος;
 
H απογραφή άρχισε! o ευτελισμός της ηθικής επιβραβεύεται! Όσοι σχεδίασαν τα έντυπα είναι απαράδεκτοι!
Κύριος Ιησούς Χριστός
Πατήστε για μεγέθυνση

Σήμερα έπεσε στα χέρια μου το έντυπο της απογραφής "κατοικίας-νοικοκυριού", η οποία άρχισε ήδη. Αποτελεῖται από δέκα (10) σελίδες. Φυλλομετρώντας  στην αρχή και μελετώτας το έντυπο αυτό σε δεύτερη φάση ανεκάλυψα δύο μαργαριτάρια! Σας τα παρουσιάζω.

         1.  ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ!

Παρά το γεγονός, ότι το ερωτηματολόγιο είναι εξαντλητικό, καλύπτοντας μύριες όσες λεπτομέρειες, για το θρήσκευμα του απογραφομένου δεν υπάρχει ερώτηση. Γιατί άραγε; Μήπως για να μη στενοχωρηθούν οι Μουσουλμάνοι μετανάστες, όπως έλεγε ο Δήμαρχος Αθηναίων κ., Καμίνης; Μήπως, επειδή το θρήσκευμα εντάσσεται στα προσωπικά δεδομένα του ανθρώπου;


Ασφαλώς όχι! Τότε γιατί παρέλειψαν τη σχετική ερώτηση: Κατά τη γνώμη μας οι ξένες δυνάμεις, που μας κυβερνούν, και σχεδιάζουν την "παγκοσμιοποίηση" αφ΄ενός και αφ΄έτέρου οι πολιτικοί μας, δηλ. οι υποτακτικοί τους, οι οποίοι αποτελούν τα εκτελεστικά τους όργανα στο ελλαδιστάν, μας οδηγούν με αργά, πλήν όμως σταθερά, βήματα, στο λεγόμενο "κοσμικό Κράτος" δηλ. στο Κράτος, όπου δεν γίνεται καμμιά αναφορά στο Θεό!

Στο Κράτος αυτό ο Θεός είναι ο μεγάλος Εξόριστος από την ζωή της ανθρώπινης κοινωνίας!  Οι Κοινωνίες στα Κράτη αυτά καί δαιμονίζονται και δαιμονοκρατούνται!

Στην πορεία μας πρός συγκρότηση αυτού του κοσμικού Κράτους εδώ στη Χώρα μας τα πρώτα βήματα έγιναν! Αρχίσαμε με τον πολιτικό Γάμο. Προχωρήσαμε μέ τήν διαγραφή του θρησκεύματος από την αστυνομική ταυτότητα από την Κυβέρνηση Κωνστ. Σημίτη.
Θεσπίσαμε την πολιτική Κηδεία. Το Πρόγραμμα της Globalization, δηλ. της παγκοσμιοποιήσεως, συμπληρώθηκε με τον πολιτικό Όρκο! Τώρα προσπαθούν να μας επιβάλουν την Κάρτα του Πολίτη. Καί έπεται συνέχεια!

Ό,τι λοιπόν έχει σχέση με τον Χριστό πρέπει να αντικατασταθή! Επομένως  δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε πόσοι είναι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί στην Ελλάδα, πόσοι οι Ρωμαιοκαθολικοί, πόσοι οι Εβραίοι, πόσοι Μουσουλμάνοι κλπ. Πρέπει όλοι να γίνουμε "ένας αχταρμάς", όπως ἐλεγε καί ο μακαριστός Χριστόδουλος.
Προφανώς, σε εξυπηρέτηση των παραπάνω σχεδίων των Μασσωνο-Εβραίων, των αείποτε διωκτών του Σωτήρος Χριστού μας, οι συντάκτες του απογραφικού εντύπου διέγραψαν το θρήσκευμα από τό Έντυπο της Απογραφής και το έγραψαν στα "παληά τους υποδήματα"!
Ντροπή σας, κύριοι, όποιοι κι αν είσθε, όσο ψηλά κι  άν ευρίσκεσθε! Με τον τρόπο αυτό ανατρέπετε τίς ελληνοχριστιανικές Αρχές και Παραδόσεις του Λαού μας και με τον τρόπο αυτό παραβιάζετε θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος, τις οποίες θα επικαλεσθώ παρακάτω.

                 2. ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ"!

Αυτοί λοιπόν οι ανεγκέφαλοι συντάκτες του ερωτηματολογίου προέβησαν και σε ένα δεύτερο έγκλημα. Ισοπεδώνουν τους όρους Σύζυγος καί Σύντροφος! Είναι εξ ίσου αποδεκτοί  όσοι βιώνουν την νόμιμη συζυγία με όσους προτιμούν τήν παράνομη συμβίωση!  Ωνόμασαν την πορνεία
και την μοιχεία "ελεύθερη συμβίωση" για να τις δώσουν ένα νομικό φόρεμα! ΄
Σύμφωνα με τις ελληνοχριστιανικές παραδόσεις μας η γυναίκα που παντρεύεται "με παπά καί με κουμπάρο" ονομάζεται Σύζυγος, ενώ η γυναίκα που συζεί "αστεφάνωτη", δηλ. αυτή που πορνεύει η μοιχεύει με κάποιον άνδρα, δηλ. η "αστεφάνωτη" ονομάζεται "Σύντροφος"! Η πρώτη είναι νόμιμη, ενώ η δεύτερη είναι παράνομη!
Μπορεί ίσως το αστικό δίκαιο να αναγνωρίζει κάποια αστικά δικαιώματα και σ' αυτήν, δηλ. την "αστεφάνωτη", ἠ την "παλλακίδα¨ κατά τους αρχαίους προγόνους μας, αλλά παρά ταύτα κατά τό νόμο του Θεού η αστεφάνωτη γυναίκα είναι η πόρνη του Ευαγγελίου, αν είναι άγαμη ή η μοιχαλίς, αν είναι παντρεμμένη, αν δηλ. παίζει σε δύο γήπεδα! Το ίδιο ισχύει και αντιστρόφως,  προκειμένου δηλ. για τον άνδρα. Κι αυτός είναι πόρνος ή μοιχός!
Μπορεί οι λέξεις να είναι σκληρές, αυτή όμως είναι η αρχαιόθεν εφαρμοσθείσα ορολογία, ου μήν αλλά και η ορολογία της "καθώς πρέπει Κοινωνίας".  Ο όρος "Σύντροφος" είναι νεώτερη ορολογία, εισαχθείσα κατα τα τελευταία τούτα χρόνια από τήν "μη καθώς πρέπει Κοινωνίαν" για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα!

Ο Νόμος του Χριστού καταδικάζει όλα αυτά τα αρρωστημένα φαινόμενα. Συνθέτουν την ανήθικη μερίδα της Κοινωνίας. Να τι μας λέγει ο Απ. Παύλος: "Μή πλανάσθε· ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται, ....Βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσιν"( Α΄Κορ. κεφ. 6, 9-10)
Και όμως το Ελληνικό Κράτος, η συντεταγμένη Ελληνική Πολιτεία δια του εντύπου της απογραφής νομιμοποιεί αυτην την ηθική αθλιότητα!  Διότι στη δεύτερη σελίδα του σχετικού εντύπου και κάτω από το κεφάλαιο  "Β΄. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ" υπάρχουν επτά (7) στήλες, εκ των οποίων η τρίτη έχει επικεφαλίδα "Σύζυγος¨ η δέ τέταρτη στήλη έχει επικεφαλίδα τη λέξη "Σύντροφος". Με τον τρόπο αυτό καταπατείται η χριστιανική Ηθική και χλευάζεται ο Νόμος του Θεού!
Επειδή δε στην ίδια σελίδα αναγράφεται το όνομα και το επωνυμο του απογραφομένου, τα λεγόμενα προσωπικά δεδομένα στην προκειμένη περίπτωση ρίπτονται στον κάλαθο των αχρήστων!

 Και ερωτώ: Πως είναι δυνατόν να αποτελεί απόρρητο στοιχείο το θρήσκευμα ενός ατόμου καί δεν αποτελεί απόρρητο επίσης στοιχείο  η προσωπική -ανήθικη όμως- ζωή του;

ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣYΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

    1. τό άρθρο 2 παράγρ. 1 του Συντάγματος, το οποίον επιτάσσει, ότι "Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας¨ Με την ισοπέδωση των εννοιών Σύζυγος και Σύντροφος ευτελίζετε τήν αξία του ανθρώπου!

    2. Το άρθρο 5 παράγρ. 1, που ορίζει, ότι ¨Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του ....εφ΄όσον ........δεν παραβιάζει ...τα χρηστά ήθη"

    3. το άρθρο 21 παράγρ. 1, που ορίζει ότι "η Οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους"

    4. Το άρθρο 25 παράγαφ. 1, το οποίον ορίζει, ότι "Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου...τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους".

Φθάνει πια ο εμπαιγμός μας από τά αρμόδια Υπουργεία, τις διάφορες Αρχές Προστασίας κλπ. Όλοι μας εμπαίζουν! Ως Έλλην Πολίτης δια-μα-ρτύ-ρο-μαι!


ΔΗΛΩΣΙΣ

    Επικαλούμενος λοιπόν τή διατάξη του άρθρου 120 παράγρ. 4 του Συντάγματος, δια της οποίας θεσπίζεται ότι ¨η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται καί υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει....."

ΔΗΛΩ ΔΗΜΟΣΙΩΣ


ότι, για όλους τους παραπάνω λόγους, κυρίως δε διότι διά του εντύπου της Απογραφής νομιμοποιεῖται η ανήθικη ζωή και πολιτεία και χλευάζεται η χριστιανική Ηθική στη Χώρα τούτη των Αγίων και των Ηρώων εκφράζω όχι μόνο την αγανάκτησή μου, αλλά και τον αποτροπιασμό μου πρός τους αρμοδίους παράγοντες της Στατιστικής Υπηρεσίας,
   ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συμμετάσχω στην Απογραφή, διότι παθητικώς καθίσταμαι συνένοχος στα εξής αδικήματα:

    α) Στην ταπείνωση της Ορθοδόξου χριστιανικής μου ιδιότητος, 

    β) Στον ευτελισμό και τον  χλευασμό της Χριστιανικής  Ηθικής, και

     γ) Στην νομιμοποίηση της παρανόμου συμβιώσεως.

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

mkka.blogspot.com
http://anavaseis.blogspot.com/2011/05/h-o.html

Περισσότερα...