GreekRussian (CIS)
Επιστολές Πάυλου - Α' Προς Κορινθίους (Κεφαλαιον 13)

Τὸ μεγαλύτερο χάρισμα εἶναι ἡ ἀγάπη

1 Ἐὰν μιλῶ τὰς γλώσσας τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, ἔγινα χαλκὸς ποὺ δίνει ἤχους ἢ κύμβαλον ποὺ βγάζει κρότους.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω χάρισμα προφητείας καὶ γνωρίζω ὅλα τὰ μυστήρια καὶ ὅλην τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω ὅλην τὴν πίστιν, ὥστε νὰ μεταθέτω βουνά, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, δὲν εἶμαι τίποτε.

3 Καὶ ἐὰν μοιράσω σὲ ἐλεημοσύνες ὅλην μου τὴν περιουσίαν, καὶ ἐὰν παραδώσω τὸ σῶμά μου διὰ νὰ καῇ, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, καμμίαν ὠφέλειαν δὲν ἔχω.

4 Ἡ ἀγάπη εἶναι μακρόθυμη, εἶναι γεμάτη ἀπὸ εὐμένειαν, ἡ ἀγάπη δὲν εἶναι ζηλότυπη, ἡ ἀγάπη δὲν καυχᾶται, δὲν εἶναι ὑπερήφανη,

5 δὲν κάνει ἀσχήμιες, δὲν ζητεῖ τὸ συμφέρον της, δὲν ἐρεθίζεται, δὲν λογαριάζει τὸ κακόν,

6 δὲν χαίρει διὰ τὸ κακόν, ἀλλὰ συγχαίρει εἰς τὴν ἀλήθειαν,

7 ὅλα τὰ ἀνέχεται, ὅλα τὰ πιστεύει, ἐλπίζει γιὰ τὸ κάθε τι, ὑπομένει τὸ κάθε τι.

8 Ἡ ἀγάπη ποτὲ δὲν θὰ παύσῃ νὰ ὑπάρχῃ. Ἐὰν εἶναι προφητεῖαι, θὰ καταργηθοῦν· ἐὰν εἶναι γλῶσσαι, θὰ παύσουν· ἐὰν εἶναι γνῶσις, θὰ καταργηθῇ.

9 Διότι μερικὴν γνῶσιν ἔχομεν καὶ μερικὴν προφητείαν.

10 Ἀλλ’ ὅταν ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ μερικὸν θὰ καταργηθῇ.

11 Ὅταν ἤμουν νήπιον, ἐμιλοῦσα σὰν νήπιον, ἐσκεπτόμουν σὰν νήπιον, ἐσυλλογιζόμουν σὰν νήπιον. Ὅταν ἔγινα ἄνδρας, κατήργησα τοὺς νηπιακοὺς τρόπους.

12 Τώρα βλέπομεν σὰν σὲ καθρέφτη ἀμυδρῶς, τότε ὅμως θὰ βλέπωμεν πρόσωπον πρὸς πρόσωπον. Τώρα γνωρίζω μερικῶς, ἀλλὰ τότε θὰ ἔχω πλήρη γνῶσιν, ὅπως εἶναι καὶ ἡ γνῶσις τοῦ Θεοῦ δι’ ἐμέ.

13 Ὥστε αὐτὰ τὰ τρία μένουν: πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη· μεγαλύτερη ὅμως ἀπὸ αὐτὰ εἶναι ἡ ἀγάπη.

Το αρχαίο κείμενο

1 Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι.

3 Καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι.

4 Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται,

5 οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν,

6 οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ·

7 πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει.

8 Ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. εἴτε δὲ προφητεῖαι, καταργηθήσονται· εἴτε γλῶσσαι, παύσονται· εἴτε γνῶσις, καταργηθήσεται.

9 Ἐκ μέρους δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν·

10 ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται.

11 Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου.

12 Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην.

13 Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.

Για εβδομαδιαία ενημέρωση με τα κυριότερα θέματα:

Αγία Γραφή

Καινή Διαθήκη
Τρίτη
21
Δεκεμβρίου
Ανατ.: 07.49
Δύση: 17.01
Πανσέληνος
Ιουλιανής μάρτυρος και των συν αυτή 500 μαρτύρων, Θεμιστοκλέους μάρτυρος
1821
Νικηφόρος μάχη στο Βαρύπετρο Χανίων.
1824
Πολιτικοί και στρατιωτικοί συγκροτούν συνέλευση στο Μεσολόγγι, με αρχηγό τον Μαυροκορδάτο.
1825
Σφοδρός κανονιοβολισμός του Μεσολογγίου από τον Κιουταχή πασά.
1828
Υπογράφεται το διάταγμα της ιδρύσεως της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων από τον Ιωάννη Καποδίστρια.
Πότε πιστεύετε ότι θα εμφανιστεί ο αντίχριστος;
 
Τριήμερο πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις. Τα αίτια του δυστυχήματος.
Ειδήσεις

Τριήμερο πένθος κηρύχτηκε στις Ένοπλες Δυνάμεις, λόγω του θανάτου του Αξιωματικού της Πολεμικής Αεροπορίας, που χθες έχασε τη ζωή, στο τραγικό αεροπορικό δυστύχημα που έγινε νότια της Κρήτης, όπου κατά τη διάρκεια άσκησης συγκρούστηκαν και συνετρίβησαν δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16.

Οι πιλότοι του διθέσιου αεροσκάφους, νοσηλεύονται στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείου Κρήτης, ο ένας σε σοβαρή κατάσταση, ενώ ο άλλος έχει διαφύγει τον κίνδυνο.

Ο ΥΠΕΘΑ Β. Βενιζέλος, που μετέβη στην Κρήτη και επισκέφτηκε στο νοσοκομείο τους τραυματίες πιλότους, δήλωσε ότι, «Η σημερινή είναι μια μαύρη μέρα για τις Ένοπλες Δυνάμεις. Χάσαμε ένα ιπτάμενο παλικάρι και ελπίζουμε να κερδίσει τη μάχη της ζωής ο δεύτερος πιλότος μας. Είναι μεγάλο ευτύχημα που είναι πολύ καλά στην υγεία του ο τρίτος πιλότος.

Μέσα από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ηρακλείου παρακολουθώ από κοντά τη μάχη των γιατρών. Είμαστε στο πλευρό όλων των οικογενειών».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΑ, « κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης τακτικής εναέριας μάχης (σενάριο 4 εναντίον 2) στην οποία συμμετείχαν έξι (6) αεροσκάφη, συγκρούστηκαν στον αέρα δύο μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-16 (ένα μονοθέσιο και ένα διθέσιο) της 115 Πτέρυγας Μάχης/ 340Μ. Το συμβάν έλαβε χώρα νότια της Κρήτης, δυτικά της νήσου Χρυσή».

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, τα αεροσκάφη είχαν απογειωθεί από το Καστέλι και χωρίστηκαν σε 2 ομάδες για την εκτέλεση μιας ιδιαίτερα επικίνδυνης άσκησης , όπου τα δύο μαχητικά κάνουν αναχαίτιση εναντίον των υπολοίπων τεσσάρων αεροσκαφών, που σύμφωνα με το σενάριο της άσκησης κάνουν αεροπορική εισβολή.

Το μονοθέσιο F-16C με πιλότο τον άτυχο σμηναγό Αναστάσιο Μπαλατσούκα 33 ετών, πήγε και «κάρφωσε» από κάτω προς τα πάνω, περίπου στη μέση το διθέσιο F-16D στο οποίο βρίσκονταν ο Σμηναγός Ιωσήφ Αναστασάκης 35 ετών και ο ανθυποσμηναγός Παύλος Μποτζάκης, 25 ετών. Ο πιλότος του πρώτου αεροσκάφους δεν πρόλαβε καν να ενεργοποιήσει το μηχανισμό εκτίναξης του καθίσματος του, όπως έπραξαν οι συνάδελφοί του, οι οποίοι έπεσαν τραυματισθέντες στη θάλασσα και περισυλλέγησαν από αλιευτικό σκάφος.

Ως αιτία του δυστυχήματος είναι μάλλον το ανθρώπινο λάθος που μπορεί να γίνει σε συνθήκες οριακές, για μηχανές και ανθρώπους. Σε ακραίες συνθήκες γίνονται αυτές οι υψηλού επιπέδου και ανάλογης επικινδυνότητας ασκήσεις. Ωστόσο, έμπειροι πιλότοι υποστήριζαν ότι, τα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το δυστύχημα, αν τα μαχητικά αεροσκάφη διέθεταν ένα επιπλέον εποπτικό μέσο, όπως είναι το Σύστημα Απεικόνισης Μάχης.

Με το χθεσινό δυστύχημα, η ΠΑ έχει χάσει συνολικά 4 αεροσκάφη , από τα εξήντα F-16C Block 52+ τα οποία παρελήφθησαν τον Ιούλιο του 2004 .
Το πρώτο δυστύχημα με νεκρό τον Σμηναγό Κωνσταντίνο Ηλιάκη συνέβη στις 23 Μαΐου του 2006 όταν το αεροσκάφος του διεμβολίστηκε από τουρκικό F-16.

Η δεύτερη απώλεια F-16C έγινε τη νύκτα της 5ης Δεκεμβρίου του 2007, όπου η ΠΑ θρήνησε άλλο ένα νεκρό τον Σμηναγό Αθανάσιο Μπατσαρά.
 
 
Έτσι συνέβη η τραγωδία στον ουρανό της Κρήτης – Πώς σκοτώνουν τους πιλότους για να ζουν οι … ΔΕΚΟ
 
«Μία σύγκρουση που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί» είναι ο τίτλος της σημερινής τραγωδίας στην Κρήτη: Αν τα δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16C/D Block 52+ της 340 Μοίρας ήταν εξοπλισμένα με Σύστημα Απεικόνισης Μάχης AACMI (Αutonomus Air Combat Maneuvering Instrumentation), ο διαγωνισμός για την προμήθεια του οποίου έχει ακυρωθεί τέσσερις (!) φορές από το 2001 είναι πολύ πιθανό ότι δεν θα είχε συμβεί ποτέ το δυστύχημα που έχει βυθίσει στο πένθος την Π.Α..

Το κόστος του AACMI στον ΕΜΠΑΕ 2011-2015 δεν ξεπερνά το ένα έκτο του κόστους ενός F-16, μόλις 10 εκατ. ευρώ. Δηλαδή όσο ζημιώνει το δημόσιο ο ΟΣΕ επί τρεις ημέρες! Η δαπάνη αυτή είναι ότι έχει απομείνει μετά από μία δεκαετία περικοπών ενός προγράμματος που θα εξασφάλιζε όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και με μειωμένους κινδύνους, εκπαίδευση στις αερομαχίες.
 
Το αρχικό πρόγραμμα ήταν 35 εκατ. ευρώ (όσο κοστίζει το μισό F-16) για το σύνολο των Πτερύγων της Π.Α.
Τα συστήματα αυτά διαθέτουν coalition avoidance (προειδοποιητή σύγκρουσης) και συλλέγουν σε νανοδευτερόλεπτα τα δεδομένα της αερομαχίας και εκπέμπουν στον χειριστή προειδοποιητικό σήμα επερχόμενης σύγκρουσης βάσει του φακέλου πτήσης των δύο αεροσκαφών. Επίσης μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο στο Κέντρο Ελέγχου της Πτέρυγας ακριβή εικόνα της άσκησης.

Ειδικά έτσι όπως έγινε η σύγκρουση το AACMI θα μπορούσε να αποβεί σωτήριο: Το μονοθέσιο F-16C με πιλότο τον άτυχο σμηναγό Αναστάσιο Μπαλατσούκα 33 ετών, πήγε και «κάρφωσε» από κάτω προς τα πάνω, περίπου στη μέση το F-16D στο οποίο βρίσκονταν ο Σμηναγός Ιωσήφ Αναστασάκης 35 ετών και ο ανθυποσμηναγός Παύλος Μποτζάκης, 25 ετών.

Αν είχε σύστημα ΑACMI ο προειδοποιητής είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είχε αποτρέψει το θύμα από την ολοκλήρωση του ελιγμού. Και όμως: Τόσα δισεκατομμύρια πετάγονται στις ζημιογόνες ΔΕΚΟ, αλλά δεν υπάρχουν 10 ή 35 εκατ. ευρώ για να υπάρξει η μέγιστη δυνατή ασφάλεια στις ασκήσεις των πιλότων της Π.Α.

Αλλά φαίνεται ότι στις ΔΕΚΟ εργάζονται άλλους είδους «δημόσιοι υπαλλήλοι»-όπως αποκάλεσε τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Π.Μπεγλίτης.

Κατά τις πρώτες πληροφορίες το μονοθέσιο F-16 πραγματοποιούσε immerman attack, δηλαδή επίθεση από πίσω και κάτω, στο διθέσιο F-16. Είναι μία τακτική από την οποία ο αμυνόμενος είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγει.

Ένα άλλο στοιχείο το οποίο είναι διασταυρωμένο από έγκυρες πηγές της Π.Α. είναι ότι ο νεκρός πιλότος του F-16C φορούσε κάσκα JHMCS δηλαδή σύστημα στόχευσης επί κάσκας που του επιτρέπει να βάλλει βλήματα με απόκλιση πολύ μεγαλύτερη από αυτή των συμβατικών συστημάτων.

Δηλαδή πήγε να βάλλει, εικονικά βέβαια, πίσω και κάτω από το διθέσιο εναντίον του, αφού ο συνδυασμός κάσκας JHMCS και βλήματος Iris-T, επιτρέπει βολή τελείως εκτός θέας του επιτιθέμενου αεροσκάφους, απλά αρκεί ο πιλότος να παρακολουθεί με το … βλέμμα το αεροσκάφος-στόχο. Από εκείνη την θέση, δηλαδή πίσω και κάτω από το διθέσιο, ξαφνικά το F-16 του Μπαλατσούκα «καρφώθηκε» στην κοιλιά του διθέσιου “D”. Μία άλλη εκδοχή είναι ότι επιχείρησε να βρεθεί σε παραμέτρους βολής πυροβόλου (Fox 1) και για τον λόγο αυτό κινήθηκε κατ’αυτό τον τρόπο.

O άτυχος Μπαλατσούκας σκοτώθηκε επί τόπου. Το κάθισμά του προφανώς εκτοξεύτηκε (ένας από τους λόγους που αρχικά και σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη πληροφόρησης από το υπουργείο, λέχθηκε ότι βρέθηκαν και οι τρεις ζωντανοί) λόγω της σύγκρουσης αυτόματα, αλλά από την επιφάνεια της θάλασσας, περισυλλέγησαν από το σωσίβιό του απλώς ίχνη που πιστοποιούσαν τον θάνατό του.

O δεύτερος πιλότος που εγχειρίστηκε δίνει μεγάλο αγώνα για να κρατηθεί στη ζωή. Όλη η χώρα προσεύχεται για σένα, Έλληνα…
 
christoskapoutsis.blogspot.com & Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr