GreekRussian (CIS)
Επιστολές Πάυλου - Α' Προς Κορινθίους (Κεφαλαιον 13)

Τὸ μεγαλύτερο χάρισμα εἶναι ἡ ἀγάπη

1 Ἐὰν μιλῶ τὰς γλώσσας τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, ἔγινα χαλκὸς ποὺ δίνει ἤχους ἢ κύμβαλον ποὺ βγάζει κρότους.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω χάρισμα προφητείας καὶ γνωρίζω ὅλα τὰ μυστήρια καὶ ὅλην τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω ὅλην τὴν πίστιν, ὥστε νὰ μεταθέτω βουνά, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, δὲν εἶμαι τίποτε.

3 Καὶ ἐὰν μοιράσω σὲ ἐλεημοσύνες ὅλην μου τὴν περιουσίαν, καὶ ἐὰν παραδώσω τὸ σῶμά μου διὰ νὰ καῇ, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, καμμίαν ὠφέλειαν δὲν ἔχω.

4 Ἡ ἀγάπη εἶναι μακρόθυμη, εἶναι γεμάτη ἀπὸ εὐμένειαν, ἡ ἀγάπη δὲν εἶναι ζηλότυπη, ἡ ἀγάπη δὲν καυχᾶται, δὲν εἶναι ὑπερήφανη,

5 δὲν κάνει ἀσχήμιες, δὲν ζητεῖ τὸ συμφέρον της, δὲν ἐρεθίζεται, δὲν λογαριάζει τὸ κακόν,

6 δὲν χαίρει διὰ τὸ κακόν, ἀλλὰ συγχαίρει εἰς τὴν ἀλήθειαν,

7 ὅλα τὰ ἀνέχεται, ὅλα τὰ πιστεύει, ἐλπίζει γιὰ τὸ κάθε τι, ὑπομένει τὸ κάθε τι.

8 Ἡ ἀγάπη ποτὲ δὲν θὰ παύσῃ νὰ ὑπάρχῃ. Ἐὰν εἶναι προφητεῖαι, θὰ καταργηθοῦν· ἐὰν εἶναι γλῶσσαι, θὰ παύσουν· ἐὰν εἶναι γνῶσις, θὰ καταργηθῇ.

9 Διότι μερικὴν γνῶσιν ἔχομεν καὶ μερικὴν προφητείαν.

10 Ἀλλ’ ὅταν ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ μερικὸν θὰ καταργηθῇ.

11 Ὅταν ἤμουν νήπιον, ἐμιλοῦσα σὰν νήπιον, ἐσκεπτόμουν σὰν νήπιον, ἐσυλλογιζόμουν σὰν νήπιον. Ὅταν ἔγινα ἄνδρας, κατήργησα τοὺς νηπιακοὺς τρόπους.

12 Τώρα βλέπομεν σὰν σὲ καθρέφτη ἀμυδρῶς, τότε ὅμως θὰ βλέπωμεν πρόσωπον πρὸς πρόσωπον. Τώρα γνωρίζω μερικῶς, ἀλλὰ τότε θὰ ἔχω πλήρη γνῶσιν, ὅπως εἶναι καὶ ἡ γνῶσις τοῦ Θεοῦ δι’ ἐμέ.

13 Ὥστε αὐτὰ τὰ τρία μένουν: πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη· μεγαλύτερη ὅμως ἀπὸ αὐτὰ εἶναι ἡ ἀγάπη.

Το αρχαίο κείμενο

1 Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι.

3 Καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι.

4 Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται,

5 οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν,

6 οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ·

7 πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει.

8 Ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. εἴτε δὲ προφητεῖαι, καταργηθήσονται· εἴτε γλῶσσαι, παύσονται· εἴτε γνῶσις, καταργηθήσεται.

9 Ἐκ μέρους δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν·

10 ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται.

11 Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου.

12 Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην.

13 Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.

Για εβδομαδιαία ενημέρωση με τα κυριότερα θέματα:

Αγία Γραφή

Καινή Διαθήκη
Τρίτη
21
Δεκεμβρίου
Ανατ.: 07.49
Δύση: 17.01
Πανσέληνος
Ιουλιανής μάρτυρος και των συν αυτή 500 μαρτύρων, Θεμιστοκλέους μάρτυρος
1821
Νικηφόρος μάχη στο Βαρύπετρο Χανίων.
1824
Πολιτικοί και στρατιωτικοί συγκροτούν συνέλευση στο Μεσολόγγι, με αρχηγό τον Μαυροκορδάτο.
1825
Σφοδρός κανονιοβολισμός του Μεσολογγίου από τον Κιουταχή πασά.
1828
Υπογράφεται το διάταγμα της ιδρύσεως της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων από τον Ιωάννη Καποδίστρια.
Πότε πιστεύετε ότι θα εμφανιστεί ο αντίχριστος;
 
Εκδήλωση στον τύμβο του Μαραθώνα για τα 2500 χρόνια από τη μάχη
Ιστορία

Μια εκδήλωση με διπλό στόχο, να σηματοδοτήσει την απαρχή της αποκατάστασης του τραυματισμένου ιστορικού τοπίου του Μαραθώνα και ταυτόχρονα να αναβιώσει μια από τις θρυλικές στιγμές της ανθρώπινης Ιστορίας εκπέμποντας σε όλο τον κόσμο το μήνυμα ότι η δύναμη του ανθρώπου, όταν πιστεύει σε αξίες και στον εαυτό του, ξεπερνά όλες τις αντιξοότητες, οργανώνεται στις 12 Σεπτεμβρίου, 2500 χρόνια μετά την μάχη στον ιστορικό τύμβο.

Στόχος της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος & Πολιτισμού και του Δήμου Μαραθώνα, που έχουν την πρωτοβουλία, είναι να εδραιωθεί ο Μαραθώνας -σύμβολο στην ιστορία των αιώνων- ως τόπος προορισμού για επισκέπτες Έλληνες και ξένους, τοπίο με ιδιαίτερη φύση, ο μεγαλύτερος Αττικός βιότοπος, με τον σπάνιο πευκώνα και την παραλία με τις αμμοθίνες, στοιχεία που αναφέρονται από την εποχή του Αισχύλου.

Στο πλαίσιο της αποκατάστασης, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Α.Γ. Λεβέντη, σχεδιάζονται παρεμβάσεις για την διαμόρφωση μιας σειράς πολιτιστικών διαδρoμών για πεζούς και ποδηλάτες, όπου για πρώτη φορά ο επισκέπτης με την βοήθεια σηματοδοτημένων διαδρομών θα μπορεί να περιπλανηθεί στον χώρο, σε διαδρομές που ενώνουν μνημεία του πολιτισμού, τον Τύμβο, το Τρόπαιο, τα Αρχαία Λατομεία, τον Πευκώνα, την εκκλησία Μεσοσπορίτισσα, το Ιερό των Αιγυπτίων θεών, τη Μακαρία Πηγή, κλπ. Συμβουλευτικό ρόλο στο σχέδιο αυτό διαδραμάτισαν οι αρχαιολόγοι, Βασίλειος Πετράκος, Ακαδημαϊκός και Γιώργος Σταινχάουερ.

Οι διαδρομές αυτές θα είναι προβάλλονται σε διαδικτυακούς τόπους διεθνώς, και θα εγκαινιάσουν έναν πολιτιστικό τουρισμό, που στα πλαίσια της Αειφορίας θα μπορεί να καταστεί ευεργετικός για τους κατοίκους της περιοχής.

Η δράση της Ελληνικής Εταιρείας επιλέχθηκε για την επέτειο της ιστορικής μάχης, την 12η Σεπτεμβρίου, όταν πριν 2500 χρόνια μια χούφτα Έλληνες, αγωνιζόμενοι για τη Δημοκρατία, κατόρθωσαν σε πείσμα όλων των προγνωστικών, να κατατροπώσουν την πανίσχυρη δύναμη της Περσικής Αυτοκρατορίας. Η νίκη αυτή έγινε θρύλος για τους Έλληνες, και λειτούργησε πάντα ως πηγή έμπνευσης και δύναμης στους κλυδωνισμούς που τους επεφύλασσε η ιστορία. Θρύλος όμως έγινε και για άλλους λαούς, εμπνέοντας καλλιτέχνες και δημιουργούς ανά τους αιώνες. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα, εμπνευσμένοι από τον άθλο του Φειδιππίδη, οργανώνονται εκατοντάδες Μαραθώνιοι κάθε χρόνο, σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

Οι δύο φορείς καλούν ανήμερα της επετείου της μεγάλης μάχης, στις 7:30 το απόγευμα, σε ένα περίπατο στον Τύμβο, σε μια αναβίωση της ιστορίας, με τη συνοδεία του αρχαιοελληνικού ήχου των αυλών, ίδιου στο πέρασμα του χρόνου. Στον καλυμμένο με χορτάρι χώρο που περιβάλλει τον τύμβο, θα ζωντανέψουν τις ώρες της μάχης μέσα από τα κείμενα του Ηρόδοτου, οι ηθοποιοί Λευτέρης Βογιατζής, Λυδία Κονιόρδου και Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, ενώ την μουσική παρέμβαση θα επιμεληθεί ο Νίκος Ξανθούλης, με αρχαία λύρα, αρχαία ελληνική σάλπιγγα και αυλό, με τη συμμετοχή και του Χάρη Λαμπράκη, στο νέι (αρχαίο πνευστό της Μεσοποταμίας, «το γλυκύ και πράον» του Παπαδιαμάντη). Στο δρώμενο θα συμβάλλει και η Μαραθωνοδρόμος Μαρία Πολύζου, πρώτη γυναίκα που αναβίωσε το Φειδιππίδειο Άθλο. Η καλλιτεχνική επιμέλεια ανήκει στη Λυδία Καρρά.

Στα πλαίσια της διαμόρφωσης των Μονοπατιών Πολιτισμού στην περιοχή του Μαραθώνα, η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος & Πολιτισμού σε συνεργασία με το Δήμο Μαραθώνα και τη Δασική Υπηρεσία, θα συμβάλλει στην αναδάσωση των τοπίων που πλαισιώνουν τα μονοπάτια, με σχετική μελέτη και πρόγραμμα υιοθεσίας δένδρων, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η συνάντηση για την εκδήλωση θα γίνει στην Πλατεία της Παραλίας Μαραθώνος. Ο περίπατος προς τον Τύμβο από δρομάκια της περιοχής θα διαρκέσει 30 λεπτά και η επιστροφή μετά την εκδήλωση στον ίδιο χώρο θα γίνει και αυτή σε περίπου μισή ώρα.

http://www.ert.gr


Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/09/2500.html#ixzz0yM0sKLdX