GreekRussian (CIS)
Επιστολές Πάυλου - Α' Προς Κορινθίους (Κεφαλαιον 13)

Τὸ μεγαλύτερο χάρισμα εἶναι ἡ ἀγάπη

1 Ἐὰν μιλῶ τὰς γλώσσας τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, ἔγινα χαλκὸς ποὺ δίνει ἤχους ἢ κύμβαλον ποὺ βγάζει κρότους.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω χάρισμα προφητείας καὶ γνωρίζω ὅλα τὰ μυστήρια καὶ ὅλην τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω ὅλην τὴν πίστιν, ὥστε νὰ μεταθέτω βουνά, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, δὲν εἶμαι τίποτε.

3 Καὶ ἐὰν μοιράσω σὲ ἐλεημοσύνες ὅλην μου τὴν περιουσίαν, καὶ ἐὰν παραδώσω τὸ σῶμά μου διὰ νὰ καῇ, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, καμμίαν ὠφέλειαν δὲν ἔχω.

4 Ἡ ἀγάπη εἶναι μακρόθυμη, εἶναι γεμάτη ἀπὸ εὐμένειαν, ἡ ἀγάπη δὲν εἶναι ζηλότυπη, ἡ ἀγάπη δὲν καυχᾶται, δὲν εἶναι ὑπερήφανη,

5 δὲν κάνει ἀσχήμιες, δὲν ζητεῖ τὸ συμφέρον της, δὲν ἐρεθίζεται, δὲν λογαριάζει τὸ κακόν,

6 δὲν χαίρει διὰ τὸ κακόν, ἀλλὰ συγχαίρει εἰς τὴν ἀλήθειαν,

7 ὅλα τὰ ἀνέχεται, ὅλα τὰ πιστεύει, ἐλπίζει γιὰ τὸ κάθε τι, ὑπομένει τὸ κάθε τι.

8 Ἡ ἀγάπη ποτὲ δὲν θὰ παύσῃ νὰ ὑπάρχῃ. Ἐὰν εἶναι προφητεῖαι, θὰ καταργηθοῦν· ἐὰν εἶναι γλῶσσαι, θὰ παύσουν· ἐὰν εἶναι γνῶσις, θὰ καταργηθῇ.

9 Διότι μερικὴν γνῶσιν ἔχομεν καὶ μερικὴν προφητείαν.

10 Ἀλλ’ ὅταν ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ μερικὸν θὰ καταργηθῇ.

11 Ὅταν ἤμουν νήπιον, ἐμιλοῦσα σὰν νήπιον, ἐσκεπτόμουν σὰν νήπιον, ἐσυλλογιζόμουν σὰν νήπιον. Ὅταν ἔγινα ἄνδρας, κατήργησα τοὺς νηπιακοὺς τρόπους.

12 Τώρα βλέπομεν σὰν σὲ καθρέφτη ἀμυδρῶς, τότε ὅμως θὰ βλέπωμεν πρόσωπον πρὸς πρόσωπον. Τώρα γνωρίζω μερικῶς, ἀλλὰ τότε θὰ ἔχω πλήρη γνῶσιν, ὅπως εἶναι καὶ ἡ γνῶσις τοῦ Θεοῦ δι’ ἐμέ.

13 Ὥστε αὐτὰ τὰ τρία μένουν: πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη· μεγαλύτερη ὅμως ἀπὸ αὐτὰ εἶναι ἡ ἀγάπη.

Το αρχαίο κείμενο

1 Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι.

3 Καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι.

4 Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται,

5 οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν,

6 οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ·

7 πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει.

8 Ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. εἴτε δὲ προφητεῖαι, καταργηθήσονται· εἴτε γλῶσσαι, παύσονται· εἴτε γνῶσις, καταργηθήσεται.

9 Ἐκ μέρους δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν·

10 ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται.

11 Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου.

12 Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην.

13 Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.

Για εβδομαδιαία ενημέρωση με τα κυριότερα θέματα:

Αγία Γραφή

Καινή Διαθήκη
Τετάρτη
22
Δεκεμβρίου
Ανατ.: 07.50
Δύση: 17.01
Πανσέληνος
Αναστασίας της φαρμακολυτρίας, Χρυσογόνου και Θεοδότης των μαρτ.
1867
Ο οπλαρχηγός Γογονής εξοντώνει την οπισθοφυλακή του Χουσεΐν Αβνή πασά, κοντά στον Φρε Χανίων.
1940
Ο Ελληνικός Στρατός εισέρχεται απελευθερωτής στη Χειμάρρα της Β. Ηπείρου.
Το υποβρύχιο "Παπανικολής" βυθίζει το ιταλικό πετρελαιοφόρο "Αντουανέτα", έξω από τον Αυλώνα.
Πότε πιστεύετε ότι θα εμφανιστεί ο αντίχριστος;
 
Υπ. Παιδείας: Κανένας επιπλέον Τούρκος δάσκαλος στη Θράκη
Ειδήσεις

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Η εκπαίδευση των μειονοτικών εκπαιδευτικών αποτελεί ευθύνη της ελληνικής πολιτείας

Άνοιξε επί της ουσίας η συζήτηση για τη μειονοτική εκπαίδευση; Το ερώτημα αυτό γεννάται κάθε φορά που μία ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας έρχεται να ανακινήσει το ζήτημα της πολύπαθης μειονοτικής εκπαίδευσης στη Θράκη.

Θετικά στο παραπάνω ερώτημα απαντά το υπουργείο Παιδείας με νέο χθεσινό δελτίο Τύπου,

το οποίο βέβαια δόθηκε στη δημοσιότητα με αφορμή δημοσιεύματα του Κυριακάτικου Τύπου (05/09/2010) που αναφέρονται στη λειτουργία της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.). Ενδεικτικό είναι αυτό που δημοσίευσε η εφημερίδα «Πρώτο θέμα» με τίτλο «Η Θάλεια Δραγώνα άνοιξε την κερκόπορτα σε Τούρκους δασκάλους», όπου αναφέρεται, ότι, με το «λουκέτο» στην Ελληνική Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία της Θεσσαλονίκης, ουσιαστικά ικανοποιείται το πάγιο αίτημα της Άγκυρας να κλείσει την ακαδημία και οι εκπαιδευτικοί να διορίζονται από την Τουρκία. Η εφημερίδα δεν ήταν η μοναδική που αφιέρωσε χώρο στην απόφαση του υπουργείου να μην εισάγει πλέον σπουδαστές στην ΕΠΑΘ.

Το υπουργείο Παιδείας διευκρινίζει τα ακόλουθα:
«Το υπουργείο Παιδείας εγκαινίασε από τον Φεβρουάριο του 2010 δημόσια συζήτηση, η οποία και συνεχίζεται, για το μέλλον της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.) και για την εκπαίδευση των δασκάλων του τουρκόφωνου προγράμματος των μειονοτικών σχολείων στη Θράκη. Επιδίωξη του υπουργείου είναι η αναβάθμιση των σπουδών των μειονοτικών δασκάλων προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά της μειονότητας. Η μέχρι σήμερα λειτουργία της Ε.Π.Α.Θ. δεν ανταποκρίνεται στο αίτημα για ισότιμη κατάρτιση των μειονοτικών δασκάλων με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς της χώρας οι οποίοι είναι από εικοσαετίας απόφοιτοι Πανεπιστημιακών Τμημάτων τετραετούς διάρκειας σπουδών.
Η εκπαίδευση των μειονοτικών εκπαιδευτικών αποτελεί ευθύνη της ελληνικής πολιτείας. Επιπλέον, το υπουργείο αποκλείει κατηγορηματικά τη διδασκαλία των μειονοτικών μαθητών από Τούρκους μετακλητούς εκπαιδευτικούς πέραν των ήδη υπηρετούντων με βάση τις διμερείς ρυθμίσεις. Αναφορικά με τις ανησυχίες που έχουν εκφραστεί για το κενό δασκάλων που μπορεί να προκύψει στο μέλλον στα μειονοτικά σχολεία από τη μη εισαγωγή νέων σπουδαστών φέτος στην Ε.Π.Α.Θ., το υπουργείο Παιδείας θα ήθελε να ενημερώσει τους ενδιαφερομένους ότι με την πλήρωση του ακαδημαϊκού έτους 2011-12 θα έχουν αποφοιτήσει 38 ακόμα φοιτητές από την Ε.Π.Α.Θ., καθώς επίσης ότι σήμερα ο κατάλογος των αδιόριστων αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ. στα μειονοτικά σχολεία αριθμεί 224 αποφοίτους. Δεδηλωμένη πρόθεση του υπουργείου είναι η ουσιαστική αναβάθμιση της μειονοτικής εκπαίδευσης για την ισότιμη ένταξη των παιδιών στην κοινωνία και την οικονομία».
Βασική κατεύθυνση για το μέλλον της ΕΠΑΘ, σύμφωνα με όσα το υπουργείο εξήγγειλε, είναι η κατάργηση και η ένταξή της ως οργανικό κομμάτι στα ΑΕΙ.

ΧΡΟΝΟΣ

Την κερκόπορτα σε Τούρκους δασκάλους άνοιξε η Θάλεια Δραγώνα