GreekRussian (CIS)
Επιστολές Πάυλου - Α' Προς Κορινθίους (Κεφαλαιον 13)
There are no translations available.

Τὸ μεγαλύτερο χάρισμα εἶναι ἡ ἀγάπη

1 Ἐὰν μιλῶ τὰς γλώσσας τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, ἔγινα χαλκὸς ποὺ δίνει ἤχους ἢ κύμβαλον ποὺ βγάζει κρότους.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω χάρισμα προφητείας καὶ γνωρίζω ὅλα τὰ μυστήρια καὶ ὅλην τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω ὅλην τὴν πίστιν, ὥστε νὰ μεταθέτω βουνά, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, δὲν εἶμαι τίποτε.

3 Καὶ ἐὰν μοιράσω σὲ ἐλεημοσύνες ὅλην μου τὴν περιουσίαν, καὶ ἐὰν παραδώσω τὸ σῶμά μου διὰ νὰ καῇ, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, καμμίαν ὠφέλειαν δὲν ἔχω.

4 Ἡ ἀγάπη εἶναι μακρόθυμη, εἶναι γεμάτη ἀπὸ εὐμένειαν, ἡ ἀγάπη δὲν εἶναι ζηλότυπη, ἡ ἀγάπη δὲν καυχᾶται, δὲν εἶναι ὑπερήφανη,

5 δὲν κάνει ἀσχήμιες, δὲν ζητεῖ τὸ συμφέρον της, δὲν ἐρεθίζεται, δὲν λογαριάζει τὸ κακόν,

6 δὲν χαίρει διὰ τὸ κακόν, ἀλλὰ συγχαίρει εἰς τὴν ἀλήθειαν,

7 ὅλα τὰ ἀνέχεται, ὅλα τὰ πιστεύει, ἐλπίζει γιὰ τὸ κάθε τι, ὑπομένει τὸ κάθε τι.

8 Ἡ ἀγάπη ποτὲ δὲν θὰ παύσῃ νὰ ὑπάρχῃ. Ἐὰν εἶναι προφητεῖαι, θὰ καταργηθοῦν· ἐὰν εἶναι γλῶσσαι, θὰ παύσουν· ἐὰν εἶναι γνῶσις, θὰ καταργηθῇ.

9 Διότι μερικὴν γνῶσιν ἔχομεν καὶ μερικὴν προφητείαν.

10 Ἀλλ’ ὅταν ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ μερικὸν θὰ καταργηθῇ.

11 Ὅταν ἤμουν νήπιον, ἐμιλοῦσα σὰν νήπιον, ἐσκεπτόμουν σὰν νήπιον, ἐσυλλογιζόμουν σὰν νήπιον. Ὅταν ἔγινα ἄνδρας, κατήργησα τοὺς νηπιακοὺς τρόπους.

12 Τώρα βλέπομεν σὰν σὲ καθρέφτη ἀμυδρῶς, τότε ὅμως θὰ βλέπωμεν πρόσωπον πρὸς πρόσωπον. Τώρα γνωρίζω μερικῶς, ἀλλὰ τότε θὰ ἔχω πλήρη γνῶσιν, ὅπως εἶναι καὶ ἡ γνῶσις τοῦ Θεοῦ δι’ ἐμέ.

13 Ὥστε αὐτὰ τὰ τρία μένουν: πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη· μεγαλύτερη ὅμως ἀπὸ αὐτὰ εἶναι ἡ ἀγάπη.

Το αρχαίο κείμενο

1 Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι.

3 Καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι.

4 Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται,

5 οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν,

6 οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ·

7 πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει.

8 Ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. εἴτε δὲ προφητεῖαι, καταργηθήσονται· εἴτε γλῶσσαι, παύσονται· εἴτε γνῶσις, καταργηθήσεται.

9 Ἐκ μέρους δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν·

10 ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται.

11 Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου.

12 Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην.

13 Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.

Подписаться на еженедельные новости:

Αγία Γραφή

Καινή Διαθήκη
Τετάρτη
22
Δεκεμβρίου
Ανατ.: 07.50
Δύση: 17.01
Σελήνη
16 ημερών
Αναστασίας της φαρμακολυτρίας, Χρυσογόνου και Θεοδότης των μαρτ.
1867
Ο οπλαρχηγός Γογονής εξοντώνει την οπισθοφυλακή του Χουσεΐν Αβνή πασά, κοντά στον Φρε Χανίων.
1940
Ο Ελληνικός Στρατός εισέρχεται απελευθερωτής στη Χειμάρρα της Β. Ηπείρου.
Το υποβρύχιο "Παπανικολής" βυθίζει το ιταλικό πετρελαιοφόρο "Αντουανέτα", έξω από τον Αυλώνα.
Πότε πιστεύετε ότι θα εμφανιστεί ο αντίχριστος;
 
Ο αυνανισμός σαρώνει στην Ελλάδα
Ειδήσεις
There are no translations available.

Στην πιο πονηρή εποχή όπου οι αξίες, τα ιδανικά η και η ειρήνη κρέμονται σε τεντωμένο σκοινί...Σε μια περίοδο όπου τα προβλήματα αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο και το χτένι σε γενικές γραμμές πλησιάζει τον κόμπο, η πλειοψηφία των Ελλήνων απολαμβάνει την ηδονή δια του αυνανισμού.

Τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας για το διαδικτυακό σεξ, στην οποία συμμετείχαν συνολικά 1.600 άτομα (800 άνδρες και 800 γυναίκες) ηλικίας από 18 έως 65 ετών είναι άκρως αποκαλυπτικά.

Σύμφωνα με την έρευνα, οκτώ στους δέκα άνδρες και επτά στις δέκα γυναίκες επισκέπτονται διαδικτυακούς χώρους με σεξουαλικό περιεχόμενο. Τα στοιχεία της έρευνας είναι πρωτοφανή, καθώς φανερώνουν πως η μισή και πλέον Ελλάδα είναι συνδεδεμένη με το ροζ Διαδίκτυο. 

Οι περισσότεροι εθισμένοι στο cyber sex είναι νεαρά άτομα, ηλικίας από 18 έως 34 ετών, που είναι πιο εξοικειωμένα με το Internet και δεν το φοβούνται. Πρόκειται για ανθρώπους που μεγαλώνουν και το πληκτρολόγιο γίνεται προέκταση του χεριού τους!

Παρ’ όλα αυτά, δεν λείπουν και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία που διατηρούν φυσιολογικές σχέσεις. Ορισμένοι από αυτούς το θεωρούν σαν ένα είδος απιστίας, ενώ κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι βοηθά στη βελτίωση της ερωτικής ζωής τους αλλά και γενικότερα στη σχέση με τον σύντροφό τους!

Τα ποσοστά των παντρεμένων που κάνουν cyber sex είναι μεγάλα. Αυτό συμβαίνει γιατί μέσα από το Διαδίκτυο μπορούν να καλύψουν παράνομες επιθυμίες που, αν τις πραγματοποιούσαν κανονικά, θα μπορούσαν να διαλύσουν ακόμη και τη σχέση τους.

Οι περισσότεροι που δοκιμάζουν και ξαναδοκιμάζουν το cyber sex χάνουν την επαφή με την πραγματικότητα και εθίζονται σε εικονικές συνευρέσεις. Συγκεκριμένα, μπαίνουν σε sites όπου μπορούν να βρουν άτομα που ψάχνουν «καυτές συζητήσεις» και αρχίζουν την αναζήτηση...

Σύμφωνα με την έρευνα της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας, ο πιο συχνός τόπος χρήσης του Internet είναι το σπίτι με ποσοστό 42% και ακολουθεί ο εργασιακός χώρος με ποσοστό 35%.

Στην ερώτηση «έχετε κάνει σχέση μέσα από το Διαδίκτυο;» το 57% των συμμετασχόντων απάντησε αρνητικά και το 43% θετικά. Δηλαδή, πάνω από τέσσερα στα δέκα άτομα έχουν γίνει ζευγάρι με ανθρώπους που ερωτεύτηκαν και αντίκρισαν για πρώτη φορά μέσααπό την οθόνη του υπολογιστή τους.

Τα ποσοστά όμως εκτινάσσονται ακόμα περισσότερο στο ερώτημα «επισκέπτεστε χώρους με σεξουαλικό περιεχόμενο;». Παρ’ ότι το 81% του ανδρικού πληθυσμού απάντησε θετικά, αυτό που προκαλεί τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι το ποσοστό των γυναικών.

Και αυτό γιατί σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 73% που ερωτήθηκαν απάντησαν ότι συχνά εισέρχονται σε πονηρές ιστοσελίδες, κάτι το οποίο πριν από μερικό καιρό ήταν αποκλειστικό προνόμιο των ανδρών.

Οι επιστήμονες θεωρούν πως ολοένα και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν τη διαδικτυακή επικοινωνία και επαφή γιατί μέσω του Internet μπορούν να υποδύονται ρόλους χωρίς να κινδυνεύουν να κριθούν από τον περίγυρό τους, ενώ μπορούν να εκφράσουν και τις πιο ακραίες φαντασιώσεις τους.

Το φάρμακο για αυτή την γενική παρακμή σε ατομικό επίπεδο είναι δυσεύρετο στο χώρο του διαδικτύου και πολύ περισσότερο δε στο χώρο της τηλεόρασης. Αντίθετα το σύστημα ωθεί την κοινωνία στην πορνεία επιφέροντας αναπάντεχα και την πνευματική νέκρωση του λαού.

Η πορνεία και η θεραπεία της