GreekRussian (CIS)
Επιστολές Πάυλου - Α' Προς Κορινθίους (Κεφαλαιον 13)

Τὸ μεγαλύτερο χάρισμα εἶναι ἡ ἀγάπη

1 Ἐὰν μιλῶ τὰς γλώσσας τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, ἔγινα χαλκὸς ποὺ δίνει ἤχους ἢ κύμβαλον ποὺ βγάζει κρότους.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω χάρισμα προφητείας καὶ γνωρίζω ὅλα τὰ μυστήρια καὶ ὅλην τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω ὅλην τὴν πίστιν, ὥστε νὰ μεταθέτω βουνά, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, δὲν εἶμαι τίποτε.

3 Καὶ ἐὰν μοιράσω σὲ ἐλεημοσύνες ὅλην μου τὴν περιουσίαν, καὶ ἐὰν παραδώσω τὸ σῶμά μου διὰ νὰ καῇ, ἀλλὰ δὲν ἔχω ἀγάπην, καμμίαν ὠφέλειαν δὲν ἔχω.

4 Ἡ ἀγάπη εἶναι μακρόθυμη, εἶναι γεμάτη ἀπὸ εὐμένειαν, ἡ ἀγάπη δὲν εἶναι ζηλότυπη, ἡ ἀγάπη δὲν καυχᾶται, δὲν εἶναι ὑπερήφανη,

5 δὲν κάνει ἀσχήμιες, δὲν ζητεῖ τὸ συμφέρον της, δὲν ἐρεθίζεται, δὲν λογαριάζει τὸ κακόν,

6 δὲν χαίρει διὰ τὸ κακόν, ἀλλὰ συγχαίρει εἰς τὴν ἀλήθειαν,

7 ὅλα τὰ ἀνέχεται, ὅλα τὰ πιστεύει, ἐλπίζει γιὰ τὸ κάθε τι, ὑπομένει τὸ κάθε τι.

8 Ἡ ἀγάπη ποτὲ δὲν θὰ παύσῃ νὰ ὑπάρχῃ. Ἐὰν εἶναι προφητεῖαι, θὰ καταργηθοῦν· ἐὰν εἶναι γλῶσσαι, θὰ παύσουν· ἐὰν εἶναι γνῶσις, θὰ καταργηθῇ.

9 Διότι μερικὴν γνῶσιν ἔχομεν καὶ μερικὴν προφητείαν.

10 Ἀλλ’ ὅταν ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ μερικὸν θὰ καταργηθῇ.

11 Ὅταν ἤμουν νήπιον, ἐμιλοῦσα σὰν νήπιον, ἐσκεπτόμουν σὰν νήπιον, ἐσυλλογιζόμουν σὰν νήπιον. Ὅταν ἔγινα ἄνδρας, κατήργησα τοὺς νηπιακοὺς τρόπους.

12 Τώρα βλέπομεν σὰν σὲ καθρέφτη ἀμυδρῶς, τότε ὅμως θὰ βλέπωμεν πρόσωπον πρὸς πρόσωπον. Τώρα γνωρίζω μερικῶς, ἀλλὰ τότε θὰ ἔχω πλήρη γνῶσιν, ὅπως εἶναι καὶ ἡ γνῶσις τοῦ Θεοῦ δι’ ἐμέ.

13 Ὥστε αὐτὰ τὰ τρία μένουν: πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη· μεγαλύτερη ὅμως ἀπὸ αὐτὰ εἶναι ἡ ἀγάπη.

Το αρχαίο κείμενο

1 Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον.

2 Καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι.

3 Καὶ ἐὰν ψωμίσω πάντα τὰ ὑπάρχοντά μου, καὶ ἐὰν παραδῶ τὸ σῶμά μου ἵνα καυθήσωμαι, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν ὠφελοῦμαι.

4 Ἡ ἀγάπη μακροθυμεῖ, χρηστεύεται, ἡ ἀγάπη οὐ ζηλοῖ, ἡ ἀγάπη οὐ περπερεύεται, οὐ φυσιοῦται,

5 οὐκ ἀσχημονεῖ, οὐ ζητεῖ τὰ ἑαυτῆς, οὐ παροξύνεται, οὐ λογίζεται τὸ κακόν,

6 οὐ χαίρει ἐπὶ τῇ ἀδικίᾳ, συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ·

7 πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ἐλπίζει, πάντα ὑπομένει.

8 Ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει. εἴτε δὲ προφητεῖαι, καταργηθήσονται· εἴτε γλῶσσαι, παύσονται· εἴτε γνῶσις, καταργηθήσεται.

9 Ἐκ μέρους δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν·

10 ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον, τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται.

11 Ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου.

12 Βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην.

13 Νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.

Για εβδομαδιαία ενημέρωση με τα κυριότερα θέματα:

Αγία Γραφή

Καινή Διαθήκη
Τετάρτη
22
Δεκεμβρίου
Ανατ.: 07.50
Δύση: 17.01
Πανσέληνος
Αναστασίας της φαρμακολυτρίας, Χρυσογόνου και Θεοδότης των μαρτ.
1867
Ο οπλαρχηγός Γογονής εξοντώνει την οπισθοφυλακή του Χουσεΐν Αβνή πασά, κοντά στον Φρε Χανίων.
1940
Ο Ελληνικός Στρατός εισέρχεται απελευθερωτής στη Χειμάρρα της Β. Ηπείρου.
Το υποβρύχιο "Παπανικολής" βυθίζει το ιταλικό πετρελαιοφόρο "Αντουανέτα", έξω από τον Αυλώνα.
Πότε πιστεύετε ότι θα εμφανιστεί ο αντίχριστος;
 
Εναντιώνεται η επιστήμη στην πίστη;
Απόψεις

Οι φυσικές επιστήμες ερευ­νούν τον επιστητό (ορατό) κόσμο, με το μαθηματικό λογισμό και την παρατήρηση, πραγματοποιώντας διάφορα πειρά­ματα με τα όργανα παρατηρήσεως που διαθέτουν (μικροσκόπιο, τηλε­σκόπιο κ.λπ.), οι επιστήμονες προσπαθούν να κατανοήσουν τη δομή και τους νόμους του σύμπαντος που ζούμε και να εφεύρουν λύσεις στα καθημερινά μας προβλήματα (αρρώστιες, πλημμύρες, σεισμούς, καιρικά φαινόμενα, μέσα μετα­φοράς και επικοινωνίας κ.λπ.).

Όλοι οι επιστήμονες ανεξαιρέτως ομολογούν, ότι ειδικά μετά τη διά­σπαση του ατόμου και την αποκωδικοποίηση του DΝΑ μένουν εκστατικοί μπροστά στην ασύλ­ληπτη «τελειότητα» της κτίσεως! Ο φυσικός Fransis Crick(foto)  και ο Βιο­λόγος James Watson, με την ανακάλυψή τους (της διπλής έλικας), άνοιξαν το δρόμο για την απο­κωδικοποίηση του DΝΑ και γι' αυτό βραβεύτηκαν με το βραβείο Νόμπελ. Μετά τη συγκλονιστική τους ανακάλυψη ο Crick έγραψε: «...O Θεός κατευθύνει τη ζωή και τη συμπεριφορά των ζωτικών συ­στημάτων, όμως αυτός δε μπορεί να εξηγηθεί με τις επιστημονικές δοξασίες μας...».

 Η σύγχρονη επιστήμη, με τη βοήθεια των προγενεστέρων με­γάλων επιστημόνων, έχει γνωρίσει μεγάλη πρόοδο, δεν παύει όμως να περιορίζεται στα ίδια όρια με παλαιότερα. Δηλαδή, όσο και αν προόδευσε η επιστήμη, ποτέ δε μπόρεσε να μας πει κάτι για το Θεό, για το αν υπάρχει ψυχή, τι συμβαίνει μετά το θάνατο, πώς δημιουργήθηκαν η γη και το σύμ­παν (η θεωρία του Big Βαηg, η θεω­ρία της σταθεράς καταστάσεως, η θεωρία των πάντων κ.λπ., δεν έχουν αποδειχθεί και ούτε πρόκει­ται, όπως μας λέει και ο πιο διάσημος, ίσως, φυσικός Stephen Hawking: «Η σημερινή επιστήμη μπορεί να συμπεράνει ότι το σύμ­παν πρέπει να είχε μια αρχή, αλλά δε μπορεί να ξέρει πώς έγινε η γέν­νηση του σύμπαντος. Γι' αυτό κά­ποιος θα πρέπει να επικαλεστεί τον Θεό!»1).

Στον κλάδο της κο­σμογονίας, η επιστήμη δε μπορεί να αποδείξει τίποτα το ουσιαστι­κό, διότι κανείς δεν ήταν παρών την ώρα της γεννήσεως του σύ­μπαντος. Για τα θέματα τα μετα­φυσικά, τα υπερφυσικά και το θέ­μα της κοσμογονίας, δικαίωμα και αρμοδιότητα έχει μόνο η πίστη των ανθρώπων.

Οπότε, αβίαστα βγαίνει το μοναδικό ορθό συμπέ­ρασμα: «Από εκεί που τελειώνει η επιστήμη, αρχίζει η πίστη». Αυτοί οι δυο κυρίαρχοι χώροι της ανθρωπότητος, ούτε συμφωνούν, ούτε διαφωνούν. Συνεργάζονται ασυγχύτως, σε όλους τους τομείς της ζωής, για την ψυχοσωματική σω­τηρία της ανθρωπότητος.

Κάθε φορά που διαταράσσεται η απο­λύτως αναγκαία, υγιής συνεργα­σία τους, δημιουργούνται προ­βλήματα ανάλογα με το μέγεθος της διαταραχής που προκλήθηκε.

Η ιστορία όλων των εποχών, μας έχει διδάξει πώς όλα τα δεινά της ανθρωπότητος, προέκυψαν από την κακή χρήση των επιστημο­νικών γνώσεων (βλ. πυρηνικά όπλα, καταστροφή του όζοντος, μεταλλάξεις στα DΝΑ φυτών και ζώων, εκτρώσεις κ.λπ.) που έγινε και γίνεται από ανθρώπους που απέρριψαν τους ηθικούς νόμους του Δημιουργού του σύμπαντος.

Το ίδιο ισχύει και για ορισμένους απλούς συνανθρώπους μας, που υιοθετούν μεν όλες τις επιστημο­νικές εφευρέσεις (ηλεκτρικό ρεύμα, τηλέφωνο κ.λπ.) απορρίπτουν όμως τις αναγκαιότερες απ' αυτές αλήθειες της Ορθοδόξου Χριστια­νικής Πίστεως, με αποτέλεσμα να ζουν σε υπερσύγχρονα οικήματα, στα οποία όμως στεγάζουν τα αθεράπευτα ψυχικά τους νοσήματα (υπερηφάνεια, φθόνος, μίσος, φι­ληδονία κ.λπ.), οδηγώντας οι ίδιοι την οικογένειά τους απ' το κα­κό στο χειρότερο (βλ. διαζύγια, ανώμαλα παιδιά κ.λπ.).

Ένεκα της μεγάλης διαταραχής της αρμο­νικής συνεργασίας πίστεως και επιστήμης, σήμερα η ανθρωπό­τητα έφθασε στο σημείο να στέ­κει έντρομη ενώπιον των ανυπο­λόγιστων επερχομένων κληματολογικών καταστροφών και της απειλής ενός 3ου Παγκοσμίου πυ­ρηνικού πολέμου!!!

Ο W. Von Braun, «Πατήρ» των πυραύλων και των διαστημοπλοίων και πρώην υποδιευθυντής της N.A.S.A., δήλωσε: «Η επιστήμη και η πίστη δεν είναι ανταγωνίστριες, αλλά δύο αδελφές! Και οι δύο εμβαθύνουν εις την υψίστην αλήθειαν... όσο περισσότερο εμβα­θύνουμε εις την έρευνα του διαστήματος, τόσο μεγαλυτέρα γίνε­ται η πίστη μας!!!».

Αυτό μας δείχνουν με το παρά­δειγμά τους οι μεγάλοι θεμελιωτές της επιστήμης, που ήταν συγχρόνως βαθειά θρησκευόμενοι άνθρωποι! Ονόματα όπως: Αϊνστάιν, Πλάνκ, Παστέρ, Τόμσον, Αμπέρ, Νεύτων, Μάξουελ, Πασκάλ, Λεμαίτρ, Έντιγκτον, Κόμπτον, Λαπλάς, Κέπλερ, Μπράουν, Ντιράκ, Καρτέσιος, Σμάρτ, Λεπρένς, Σωάρ, Βάγκνερ, Κοπέρνικος, Μέντελ. Χάϊζεμπεργκ, Σμιθ, Ντεσάουερ, Μιλν, Κώσυ, Καντ, Μαρκόνι, Μίλικαν, Λάϊμπνιτς και πολλοί άλλοι κορυφαίοι νομπελίστες, αποδίδουν την αιτία της υπάρξεως των μηχανισμών του σύμπαντος, στο Θεό δημιουργό!

Οι άθεοι υλιστές από την άλλη, μέσω του National Geografic , του Discovery (NOVA), του Σκάϊ, του περιοδικού Focus και των δωρεάν DVD στις εφημερίδες (BBC κ.λ.π.), επιχειρούν μία παγκόσμια αντιεπιστημονική πλύση εγκεφάλου, με απόψεις όπως: «τυχαία εμφά­νιση της ζωής στη γη, εξέλιξη των εμβίων όντων από τα ατελέστερα προς τα συνθετότερα και κατ' επέ­κταση από τον πίθηκο προς τον άνθρωπο» και όλα αυτά ως δήθεν απόψεις της επιστήμης!!!

Αγωνιζόμενος κατά του υλιστή Pouchet, ο Νομπελίστας L. Pasteur απέδειξε το ιστορικό: «Η ζωή προέρχε­ται μόνο από τη ζωή», σε αντίθεση με τη θεωρία της εξελίξεως από τον τετράποδο πίθηκο που απορρίφθηκε ως εντελώς αντιεπιστημονική από το διεθνές επιστημο­νικό συνέδριο του Σικάγου, όπου ήταν παρόντες 160 βιολόγοι, γε­νετιστές, γεωλόγοι, παλαιοντο­λόγοι, εμβρυολόγοι κ.λπ.

Εκτός από τα ανωτέρω ψεύδη, οι υλιστές παρουσίασαν κατά καιρούς και διάφορα κομματάκια κρανίων ως δήθεν ανήκοντα στο ενδιάμεσο είδος ανθρώπου - πιθή­κου (ευρήματα του Πίλταουν, της Νεβράσκας, του Κολοράντο κ.λπ.).

Όταν ξεσκεπάστηκε η απάτη του Πίλταουν, αποκαλύφθηκε ότι η σιαγόνα ανήκε σε πίθηκο του 19ου αιώνος (!!!), τα δόντια τα είχαν τροχίσει και τα κόκκαλα τα είχαν χρωματίσει με άλατα διχρωμικού οξέως!!!

Το περίφημο δόντι της Νεβράσκας ήταν τελικά από χοίρο...! ενώ το δόντι του Κολο­ράντο από άλογο!! Παρ' όλα αυτά, η πλύση εγκεφάλου μέσω των λεγομένων ντοκυμαντέρ συνεχίζε­ται...! Αναφερόμενος στην εξελι­κτική θεωρία του Δαρβίνου, ο βιο­λόγος του ινστιτούτου Smithsonian Austin M. Clarck, δήλωσε: «ενδιάμεσοι τύποι στην αλυσίδα των όντων, είναι παραπλανητικές συ­ζητήσεις!» και ο W. Von Braun: «Οι Υλιστές του 19ου και 20ου αιώνος (Σαρτρ, Ένγκελς, Φόϊερμπαρχ, Χάϊκελ, Μπύχνερ, Φρόϋντ, κ.λπ.) μας λένε ότι οι αναπτυσσόμενες επιστημονικές γνώσεις της δημι­ουργίας, μας δίνουν το δικαίωμα να ξεπεράσουμε την πίστη στο δη­μιουργό της!

Αλλά μέχρι τώρα, κάθε απάντηση στα προβλήματα της επιστήμης παρουσίασε χίλια - δυο νέα ερωτήματα! Όσο καλύ­τερα καταλαβαίνουμε την πολυπλο­κότητα του ατομικού τομέα, των ζώων, των φυτών, ή τις κινήσεις των γαλαξιών, βρίσκουμε παρα­πάνω λόγους να θαυμάζουμε τη δόξα της σοφίας του Θεού στη δη­μιουργία... Ο άνθρωπος χρειάζε­ται την πίστη όπως έχει ανάγκη από το ψωμί ή το νερό και το οξυγόνο μαζί με την επιστήμη όλου του κόσμου, έχουμε ανάγκη και από την πίστη στο Θεό, διότι όσον αφορά την πίστη στον εαυτό μας έχουμε ήδη φθάσει στο όριά μας!»

Η απόδοση ευθυνών στην ορθό­δοξη Εκκλησία του Χριστού για τα εγκλήματα των παπικών, είναι και αυτή μια από τις έντεχνες μεθό­δους παραποίησης της αληθείας εκ μέρους των υλιστών, επειδή δεν υπάρχουν ιστορικές μαρτυρίες για παρόμοια εγκλήματα εναντίον μας!

Η Χριστιανική Ένωση Ελλή­νων Επιστημόνων(www.xee.gr) καταγγέλει συ­νεχώς τις ύπουλες μεθόδους των, όντως σκοταδιστών υλιστών. Πο­τέ στην ιστορία το ψέμα δεν ήταν τόσο οργανωμένο όσο σήμερα. Με τα σημερινά προηγμένα τεχνολο­γικά μέσα η πλύση εγκεφάλου βρί­σκει εύκολα στόχο στις καρδιές των αμόρφωτων ανθρώπων, που εγκληματικά σίγουρα εμπιστεύτηκαν για την επιστημονική και πνευματική τους μόρφωση, πνευ­ματικά υποανάπτυκτα και ανέ­ντιμα πρόσωπα. Το τίμημα της επιπόλαιης εμπιστοσύνης τους, είναι συνήθως ή να χάσουν οι δυ­στυχείς την πίστη τους ή να βιώνουν έναν ψεύτικο, επιφανειακό και αδιάφορο Χριστιανισμό, που αγγίζει τα όρια του αιρετικού Προ­τεσταντισμού.

Ακόμη, οι ίδιοι άθεοι υλιστές υποστηρίζουν και διάφορες αυθαίρετες ερμηνείες σε επιστημονικώς ανεξήγητα θέματα! Λένε π.χ. ότι η αιώνια αφθαρσία του αγιασμού, οφείλεται στον βασιλικό που κρα­τάει ο ιερεύς μαζί με τον τίμιο σταυρό, ενώ επικαλείται την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος. Η πραγματική θέση όμως της επι­στήμης έχει ως εξής: «είναι αποδεδειγμένη η αιώνια αφθαρσία που παρουσιάζει το υπό οποιουδήποτε ορθόδοξου ιερέως αγιασμένο νερό. Όλα τα φαγητά και ποτά υπόκεινται στο νόμο της φθοράς. Πάντοτε εκτός από αυτή τη μο­ναδική εξαίρεση! Το φαινόμενο είναι υπερφυσικό και είναι αδύνατο να ερευνηθεί και να εξηγη­θεί επιστημονικώς. Όσο για τον βασιλικό εφ' όσον ο ίδιος φθείρε­ται, τα σχόλια περιττεύουν...

Κλείνουμε την παρούσα εργα­σία με το γνωστό αρχαίο διαχρο­νικό ρητό: «Πάσα επιστήμη χω­ριζομένη αρετής, πανουργία εστίν».

     * 1.   Black holes... baby universes. Bantam books σ. 41.
    * 2.   Pour vous ... Editions Du Cerf, σ. 89.
    * 3.   The first... Flamingoeditions, Fontana paper back σ. 148.

 Πηγή:   «ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ» Τριμηνιαία Έκδοση Ορθοδόξου Διδαχής
Έτος Ι΄. Τεύχος  2  .  Απρίλιος - Ιούνιος  2008
αποσπάσματα από  http://www.impantokratoros.gr/